پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور
سرخط خبرها

اطمینان نایب رئیس IOC از برگزاری المپیک

  • کد خبر: ۶۷۹۸۱
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
اطمینان نایب رئیس IOC از برگزاری المپیک
نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک براین باور است با وجود شرایط اضطراری المپیک برگزار می‌شود.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، افزایش شیوع ویروس کرونا در ژاپن باعث شد توکیو و چند منطقه دیگر در شرایط اضطراری قرار بگیرند، با این شرایط جان كوتز رئیس كمسیون هماهنگی توكیو 2020 گفته است كه در صورت اعمال اقدامات اضطراری در زمان برگزاری بازی‌ها،  المپیك و پارالمپیك می‌تواند برگزار شود.

کوتز در پایان ۳ روز جلسه هماهنگی که به صورت مجازی برگزار شد، این صحبت‌ها را مطرح کرد. نایب‌رئیس کمیته بین‌المللی المپیک بیش از هر زمان دیگری مطمئن است که بازیکهای توکیو به صورت ایمن و مطمئن برگزار خواهد شد.

کوتز در این باره گفت: ما شاهد بودیم ۵ مسابقه آزمایشی در شرایط کرونا به خوبی برگزار شد.

وی افزود: تمام برنامه‌هایی که ما برای حفاظت از ایمنی ورزشکاران و مردم ژاپن در نظر گرفته‌ایم در بدترین شرایط ممکن بنا شده‌اند، بنابراین پاسخ کاملا مثبت است.

نایب رئیس IOC یادآور شد: توصیه‌ای که ما از سازمان بهداشت جهانی دریافت کردیم، تمام این اقدامات برای اطمینان از یک بازی ایمن و مطمئن از نظر بهداشتی راضی کننده است بنابراین مهم نیست آیا حالت اضطراری وجود دارد یا نه.

پیش از این اعلام شده بود ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان در دهکده ورزشکاران برای المپیک واکسینه خواهند شد. همچنین اعلام شده تعداد میهمانان خارجی تا ۵۹ هزار نفر کاهش خواهد یافت. این انتظار وحود دارد با کاهش تعداد خبرنگاران، حدود ۶ هزارنفر این بازی‌ها را پوشش دهند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->