«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

قرن شیشه‌‌ای!

  • کد خبر: ۶۸۱۷۶
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
قرن شیشه‌‌ای!
سیدهادی فیاضی - مدیرمسئول

سونامی رسانه‌ای، عصر ما را با شتاب خیره‌کننده‌ای به‌سوی «قرن شیشه‌ای» پیش می‌برد. رسانه‌ها مرز‌ها و دیوار‌ها را درمی‌نوردند و همه لحظه‌ها آبستن اخبار، اطلاعات و رویداد‌های تازه است. زمان و مکان دیگر مانعی برای دیدن ستاره‌ها در کهکشان رسانه‌ای نیست و شهروندخبرنگاران با شکار لحظه‌های تکرارنشدنی، آن‌ها را ماندگار می‌کنند. حتی لحظاتی پس از دیدار معاون رئیس‌جمهور آمریکا و رئیس‌جمهور کره‌جنوبی، کمابیش همه مردم جهان متوجه می‌شوند که «کاملاهریس» دست‌هایش را پس از دست‌دادن با رئیس‌جمهور با لباسش تمیز می‌کند!
بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین رویداد‌ها از چشم مردم دور نمی‌ماند و گویی همه در اتاق‌های شیشه‌ای زندگی می‌کنند.


در چنین اوضاعی که فضای رسانه‌ها را رویداد‌های بزرگ و تلسکوپی پر می‌کنند، حوادث میکروسکوپی و کوچک برای مردم از جاذبه روزافزونی برخوردار شده است و نقش رسانه‌های محلی هر روز پررنگ‌تر می‌شود.
«شهرآرا» برای پاسخ به این جذابیت روبه‌رشد پدید آمد تا در عصر رسانه‌های جهانی و ملی، جهانی بیندیشد و محلی بنویسد.
۱۲ سال پیش که در ایرانشهر مشهد، شهرآرا متولد شد، تلاش کرد برای مدیران شهری برآمده از رأی مردم، اتاق شیشه‌ای باشد و اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌های مدیریت شهری برای تحقق خواسته‌های مردم را شفاف برای شهروندان بازگو و تبیین کند و برای مردم نیز آینه‌ای تمام‌نما باشد تا مشکلات، مطالبات و البته دیدگاه‌های مردم و نخبگان را شفاف بازتاب دهد.


دراین‌میان، شهرآرا تلاش کرد همراه با پیشرفت رسانه‌ای «قرن شیشه‌ای» از فناوری‌های نوین رسانه‌ای نیز بهره گیرد و اگرچه در قالب روزنامه انتشار یافت، ضمن وفاداری به مخاطبان روزنامه‌خوانش، سعی کرد ظرفیت فضای‌مجازی را نیز برای هم‌گرایی و هم‌افزایی در مدیریت شهر به خدمت بگیرد.
روزنامه پایتخت معنوی ایران، شکرنعمت بارگاه منور امام‌رضا (ع) را در خدمت شایسته به زائران این آستان مقدس می‌داند و در خدمت مجاوران و زائران رضوی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
سوم خرداد که برای ملت بزرگ ایران روز حماسه و مقاومت و یادآور پیروزی غرورآفرین مدافعان وطن در آزادسازی خرمشهر عزیز است، برای اهالی شهرآرا روز تجدید میثاق عاشقانه برای خدمت به مردم و قدرشناسی از ایثارگران این سرزمین است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->