نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

مبعلی: امیدوارم قشنگ‌تر از گل من را به عراق بزنند

  • کد خبر: ۷۰۵۴۸
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
مبعلی: امیدوارم قشنگ‌تر از گل من را به عراق بزنند
یکی از گل‌های به یادماندنی تاریخ بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران و عراق را ایمان مبعلی از روی یک ضربه کاشته به ثمر رساند. ایمان حالا در شرایطی که در کسوت مربیگری به سر می‌برد امیدوار است بازیکنان تیم ملی گلی زیبا‌تر از گل او بزنند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، ایمان مبعلی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که ستاره یکی از بازی‌های تاریخی تیم ملی مقابل عراق هم بود، درآستانه تقابل حساس سه شنبه شب مقابل عراق می‌گوید: «تقابل ایران و عراق همیشه حساس است و این فضایی که عراقی‌ها ایجاد کرده‌اند نشأت گرفته از همین موضوع است. قطعاً آن‌ها دوست ندارند به ما ببازند و دنبال پیروزی در این بازی هستند، چون بازی با ایران همیشه برای عراقی‌ها متفاوت است. همینطور که برای ما این بازی حالت روحی و روانی متفاوتی دارد. در این شرایط که عراقی‌ها به اصطلاح ما کری می‌خوانند و حرف از برد می‌زنند بهترین کار در مقابل آن‌ها سکوت است. ما نباید واکنشی نشان دهیم تا روز بازی.» 

مبعلی درادامه حرف‌هایش تاکید کرد که اگر اکنون بازیکن تیم ملی بود همین سیاست را درپیش می‌گرفت و در زمین مسابقه جواب عراقی‌ها را می‌داد: «اگر بازیکن تیم ملی بودم قطعاً همین کار را می‌کردم. لذتی که در پاسخ دادن به این جور حرف‌ها در میدان بازی هست، در جای دیگری نیست. باید با عمل‌مان ثابت کنیم که از عراق بهتر هستیم. الان آن‌ها یک فضای کری‌آمیز ایجاد کرده‌اند و سرمربی‌شان هم گفته ۳ امتیاز بازی با ایران را می‌خواهیم تا انرژی را از فوتبالیست‌های ما بگیرند. آن‌ها می‌خواهند ما را وارد یک فضای پرتنش کنند. می‌خواهند حواس‌مان به این سمت پرت شود و از اصل ماجرا غافل شویم. در این شرایط تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که سکوت کنیم و روز بازی جواب قاطعانه‌ای به آن‌ها بدهیم. ما نباید هیچ عکس‌العملی به اظهارات آن‌ها داشته باشیم و باید انرژی‌مان را برای روز بازی ذخیره کنیم. می‌خواهند با این جور فضاسازی‌ها تمرکز را از ما بگیرند. از نظر من آرامش در این بازی خیلی اهمیت دارد. به همین دلیل نباید به این کری‌خوانی‌ها توجه کنیم. حتی بعد از برد مقابل عراق هم نباید حرفی به آن‌ها بزنیم. شاید بعضی‌ها بعد از اینکه حریف را شکست می‌دهند کری بخوانند، اما من اعتقاد دارم حتی بعد از پیروزی در بازی سه‌شنبه باید با سکوت‌مان صحنه را ترک کنیم.»

مبعلی امیدوار است بازیکنان تیم ملی گل زیبایی که او در یکی از بازی‌ها با تیم ملی فوتبال عراق زد را تکرار کنند: «نه تنها امیدوارم مانند آن گل به ثمر برسد بلکه دوست دارم این بچه‌های مستعد گلی به مراتب بهتر از آن گلی که من وارد دروازه عراق کردم را به ثمر برسانند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->