نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

نه طارمی رفت نه کنسیسائو؛ بند ۶۰ میلیون یورویی مانع بزرگ طارمی در پورتو

  • کد خبر: ۷۱۳۰۷
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
نه طارمی رفت نه کنسیسائو؛ بند ۶۰ میلیون یورویی مانع بزرگ طارمی در پورتو
مهاجم ملی‌پوش کشورمان احتمالا فصل آینده را هم در تیم پورتو سپری خواهد کرد.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، بعد از خبرهایی که اخیرا از نقل و انتقالات تابستانی اروپا و مقاصد احتمالی مهاجم ایرانی تیم پورتو به گوش می رسید سرانجام او در این تیم ماندنی شد.

 

ماندن طارمی در پورتو، احتمالا بهترین تصمیمی بود که این بازیکن می توانست اتخاذ کند؛ او دومین سال حضور خود را در این باشگاه پرتغالی سپری خواهد کرد و می تواند در فصل آتی، عملکرد بهتری هم داشته باشد.

 

شخص مهدی طارمی نیز اخیرا بر ماندن در پورتو تاکید داشت و ابقای سرمربی فعلی تیم پرتغالی را یکی از دلایل اصلی ماندنی شدن خود دانست.

 

از اواخر فصل گذشته طارمی و کونسیسائو، سرمربی پورتو در متن خبرهای نقل و انتقالاتی لیگ پرتغال حضور داشتند؛ این سرمربی گزینه هدایت الهلال بود و تیم عربستان پیشنهاد مالی خوبی به وی ارائه کرده بود. اینتر و یوونتوس دیگر تیم هایی بود که به عنوان مقاصد احتمالی کونسیسائو از آنها یاد می شد.

 

از تاتنهام تا پیشنهادات اسپانیایی؛ تیترهایی بود که در خصوص مهدی طارمی و تیم آینده او به گوش می رسید اما بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی بزرگترین مانع برای جدایی طارمی از پورتو بود و این مسئله باعث شد تا تیم های خواهان این مهاجم عقب نشینی کنند. با وجود چنین بندی در قرارداد مهاجم ایرانی پورتو، این امکان وجود دارد که حتی سال آتی نیز تیم دیگری نتواند او را جذب کند مگر آنکه باشگاه پورتو راضی شود طارمی را با قیمت پایین تری بفروشد.

 

حالا با تمام حواشی تابستانی باید دید فصل آتی چه چیز در انتظار طارمی، کونسیسائو و پورتو خواهد بود؛ این تیم می تواند با درخشش مهاجم ایرانی اش، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

گفتنی است با انتقال مارگا به الهلال حالا مسئولیت مهدی طارمی در پورتو به مراتب بیشتر شده؛ مهاجمی که با گل زیبایی که به چلسی زد، عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب کرد حالا همه کاره تیم پورتو است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->