افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی خراسان رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟
سرخط خبرها

مستمری حداقل بگیران نسب به سایر سطوح افزایش ۱۱۴ درصدی داشته است

  • کد خبر: ۷۱۵۶۷
  • ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
مستمری حداقل بگیران نسب به سایر سطوح افزایش ۱۱۴ درصدی داشته است
معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری امروز (سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰)، گفت: طی ۲۰ سال گذشته افزایش دریافتی حداقل بگیران نسبت به سایر سطوح بیشتر بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهرداد قریب امروز در جریان برگزاری سومین نشست رویای تامین اجتماعی فراگیر اظهار کرد: درتمامی مقاطع اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، هدایت این مهم را مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برعهده داشتند.

وی با اشاره به اینکه متناسب‌سازی خواسته چندین ساله مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بوده و به حق این درخواست را از سازمان داشتند، افزود: با توجه به اینکه بیش از ۵۲ درصد مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی حداقل بگیر هستند. طی ۲۰ سال گذشته افزایش دریافتی حداقل بگیران نسبت به سایر سطوح بیشتر بوده است و در این مدت، حداقل بگیران ۱۱۴ درصد بیشتر از سایر مستمری‌بگیران افزایش حقوق را تجربه کرده‌اند.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: بر اساس قانون، افرادی که بیشترین سنوات پرداخت حق بیمه را به سازمان تامین اجتماعی داشته‌اند به اندازه سهم خود باید از این صندوق استفاده کنند. برای اینکه فاصله ایجاد شده به نوعی ترمیم شود با استفاده از حکم قانون اقدام به اجرای متناسب‌سازی کرده‌ایم.

قریب در ادامه خاطرنشان کرد: در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۸ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته است.

منبع: ایلنا


اینجا بخوانید: آخرین اخبار از متناسب سازی حقوق بازنشستگان در نشست خبری امروز (۱ تیر ۱۴۰۰)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->