علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟
سرخط خبرها

ماجرای درگیری مأمور پلیس با سالمندان در صف واکسن کرونا + فیلم

  • کد خبر: ۷۲۱۶۶
  • ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
  • ۴
ماجرای درگیری مأمور پلیس با سالمندان در صف واکسن کرونا + فیلم
روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که یکی از پرسنل پلیس در صف انتشار واکسیناسیون کرونا با یکی از سالمندان برخورد نامناسبی داشته است، سردار رحیمی رئیس پلیس تهران صبح امروز اعلام کرد که این فرد شناسایی و دستگیر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار رحیمی رئیس پلیس تهران صبح امروز در حاشیه طرح ظفر اعلام کرد که این فرد شناسایی و دستگیر شده است و با وی برخورد قانونی می‌شود.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص این ماجرا گفت: فرد اهانت کننده را احضار کرده و در حال حاضر مراحل قانونی در این رابطه صورت گرفته است.

سردار رحیمی با بیان عذرخواهی از شهروندان، تصریح کرد: اگر در این رابطه به فرد یا افرادی، جسارت شد به عنوان رئیس پلیس پایتخت از همه شهروندان عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: پلیس بار‌ها طرح‌های نظارتی خود در خصوص اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا را به محله اجرا گذاشته و این مورد نیز به دلیل اجرای نظم در صفوف تزریق واکسن کرونا به صورت ناخواسته و غیر عمد به وقوع پیوست.

 

ویدئو | برخورد نامناسب مامور نیروی انتظامی با سالمندان منتظر واکسن

 

منبع: عصرایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
4
برای چنین صحنه هایی باید ماموری انتخاب شود که مردم را درک کند و حوصله داشته باشد.
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
1
اقای سردار یادته فرمودید کسی که به پلیس تعرز کنه به نظرمن باید اعدام بشه حالا اگه پلیس تعرز کنه فقط عذرخواهی کافیه؟
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
1
بی وجودی تا کجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
واقعا شرم اوره باپدرخودش چه جوربرخوردداره؟؟
بایدبرکنارش کنند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->