بسته ویژه اینترنت رایگان دولت برای معلمان + جزئیات تصادف خودرو حامل سوخت در خراسان جنوبی ۲ کشته برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض مبارزه با فساد در تأمین‌اجتماعی با ۴۶ میلیون مخاطب مستقیم جدی است اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفاهیات معلمان باید همزمان با اجرای کامل رتبه بندی پرداخت شود یک فعال کارگری: دلخوری بازنشستگان اجرانشدن ماده ۹۶ از سوی دولت است جدول اضافه‌حقوق بازنشستگان در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ | مابه‌التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد واریز می‌شود پیش‌بینی بارش باران در بیشتر مناطق کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان راه‌اندازی ۶۰۵ پویش مردمی برای کاشت درخت در خراسان رضوی رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
سرخط خبرها

هشدار استاندار تهران درباره شروع موج پنجم کرونا

  • کد خبر: ۷۲۳۷۰
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
هشدار استاندار تهران درباره شروع موج پنجم کرونا
استاندار تهران با بیان اینکه موج پنجم کرونا در کشور شروع شده است، گفت: تهران نیز به سمت این موج خیز برداشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، «انوشیروان محسنی بندپی» روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا استان تهران افزود: میزان بیماران بستری و ویژه مبتلا به ویروس کرونا در تهران با شیب ملایم در حال افزایش است.

 

وی ادامه داد: لازم است قبل از ورود به خیز پنجم کرونا علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اقدامات کنترلی و نظارتی در استان افزایش یابد.

 

محسنی بندپی با بیان اینکه طبق گزارش های دریافتی، مسافران و اهالی منطقه فیروکوه ماسک های خود را برداشته اند، ادامه داد: همه افراد باید برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ماسک بزنند و نباید بگذاریم به وضعیت قرمز برسیم تا استفاده از ماسک اجباری شود.

 

استاندار تهران اضافه کرد: قبل از موج پنجم کرونا باید نوع واریانت ویروس کرونا شناسایی شود تا برنامه ریزی های لازم برای مقابله با آن را در نظر بگیریم.

 

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه باید منابع برای راه اندازی بیمارستان شهدای تجریش استفاده شود، افزود: دستگاه های خدمات رسان و شهرداری ها نیز از محل تهاتر اقدامات لازم را برای بیمارستان های در آستانه بهره برداری انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه با بهره برداری از بیمارستان شهدای تجریش بخشی از تخت های آن به بیماران کرونا اختصاص می یابد، افزود: براساس جمعیت سرانه تخت بیمارستان های تهران پایین است.

 

فعالیت ۷۷ مرکز تجمعی تزریق واکسن در تهران 

 

محسنی بندپی گفت: مراکز تجمعی تزریق واکسن کرونا در تهران به ۷۷ مرکز رسیده و شهرداری تهران نیز برای اختلاص مکان برای مراکز تجمعی اعلام آمادگی کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون یک میلیون و ۶۲ دوز واکسن کرونا در استان تهران تزریق شده است و تدابیری اندیشیده شده تا گروه های هدف قبل از مراجعه به مراکز نام خود را در سامانه مورد نظر ثبت کنند تا از تجمع جلوگیری شود.

 

استاندار تهران در خصوص طرح سلیمانی نیز گفت: این طرح همچنان بعد از انتخابات با کد رهگیری و حمایت های معیشتی از نیازمندان ادامه می یابد.

 

محسنی بندپی اذعان داشت: پروتکل های بهداشتی از سوی ناظران انتخابات به میزان ۷۷.۷ درصد رعایت شد. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز/دوشنبه/ اعلام کرد: با فوت ۱۴۰ تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به ۸۳ هزار و ۹۸۵ نفر رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->