درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی
سرخط خبرها

تعیین تکلیف پذیرفته نشدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰ + جزئیات

  • کد خبر: ۷۲۴۳۱
  • ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
تعیین تکلیف پذیرفته نشدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰ + جزئیات
روابط عمومی آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف پذیرفته نشدگان آزمون استخدامی: با توجه به تصمیمات پیشین ، این افراد باید مجدد در آزمون استخدامی شرکت کنند و با کسب حد نصاب نمره جذب شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، عده‌ای از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش امروز هفتم تیرماه با ادعای داشتن کارنامه سبز مقابل این وزارتخانه تجمع کردند.

این افراد که برخی از آن‌ها شرکت کنندگان سال ۹۹ و ۹۸ آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش هستند، مدعی شدند که در این آزمون حد نصاب نمره را دریافت کرده، اما این وزارتخانه به دلیل محدودیت در ظرفیت از انجام فرآیند مراحل استخدام آن‌ها را منع کرده است.

دارندگان کارنامه سبز به افرادی گفته می‌شود که در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش پذیرفته شده اند و صلاحیت علمی خود را برای حرفه معلمی ثابت کرده اند، اما به دلیل ظرفیت محدود در مصاحبه رد شده اند.

روابط عمومی این وزارتخانه اعلام کرد: هرچند که محدودیت برای استخدام وجود دارد، اما این ادعا درست نیست که تجمع کنندگان نمره قبولی را در آزمون کسب کرده اند.

براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش، بیشتر افرادی که امروز تجمع کرده اند، حد نصاب نمره در آزمون را دریافت نکرده اند، اما وزارت آموزش و پرورش برای رسیدگی به این موضوع از سازمان سنجش آموزش کشور درخواست کرد تا وضعیت آزمون آن‌ها را دوباره بررسی کند.

در ادامه توضیح روابط عمومی آموزش و پرورش چنین بیان شد که امکان بررسی مجدد وضعیت این افراد برای سازمان سنجش آموزش کشور میسر نبود، بنابراین تصمیم بر این شد که آن‌ها دوباره امسال در آزمون استخدامی شرکت کنند و با کسب حد نصاب نمره در این وزارتخانه جذب شوند.

روابط عمومی آموزش و پرورش عنوان کرد که با توجه به اعتبار ۲ ساله نتایج آزمون استخدامی، برخی از افراد شرکت کننده در آزمون سال ۹۸ هم به جمع تجمع کنندگان پیوستند، اما این افراد برای جذب در آموزش و پرورش باید در آزمون شرکت کرده و با کسب حد نصاب نمره پذیرفته شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->