پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

آیا ادارات مشهد ۱۶ و ۱۷تیرماه تعطیل‌اند؟

  • کد خبر: ۷۳۳۵۴
  • ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
آیا ادارات مشهد ۱۶ و ۱۷تیرماه تعطیل‌اند؟
خبری مبنی بر درخواست معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق مشهد برای تعطیلی همه ادارات این شهر تا پایان این هفته از استانداری خراسان‌رضوی امروز در رسانه‌ها منتشر شد که برای بسیاری از مردم به‌ویژه کارمندان سؤال ایجاد کرده است که آیا فردا ۱۶تیر و پس‌فردا ۱۷تیر ادارات مشهد تعطیل است یا نه؟

جانقربان | شهرآرانیور- خبری مبنی بر درخواست معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق مشهد برای تعطیلی همه ادارات این شهر تا پایان این هفته از استانداری خراسان‌رضوی امروز در رسانه‌ها منتشر شد که برای بسیاری از مردم به‌ویژه کارمندان سؤال ایجاد کرده است که آیا فردا ۱۶تیر و پس‌فردا ۱۷تیر ادارات مشهد تعطیل است یا نه؟

نامه‌ای دریافت نکرده‌ایم

موضوع را از استانداری پیگیری کردیم. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌رضوی در پاسخ به این سؤال خبرنگار شهرآرانیوز که آیا ادارات مشهد برای صرفه‌جویی در میزان مصرف برق تعطیل خواهند شد یا نه، گفت: دراین‌زمینه درخواستی از شرکت برق به استانداری فرستاده نشده و دستوری هم از استاندار خراسان‌رضوی دراین‌باره دریافت نشده است.

صنایع مدنظر بودند

موضوع درخواست را از شرکت توزیع برق پیگیری کردیم. سخنگوی این شرکت با اظهار ناراحتی از نحوه انعکاس خبری تعطیلی ادارات به ما گفت: آنچه از تعطیلی مدنظر ما بوده است، تعطیلی صنایع بوده، زیرا میزان مصرف ادارات حدود ۳۰ تا ۴۰مگاوات است و فعالیت آن‌ها در ساعت اوج مصرف نیز نیست. ساعت اوج مصرف برق ۱۳ تا ۱۷ است که در این ساعات ادارات تعطیل‌اند و برنامه قطعی برق ادارات پرمصرف هم از بعد فرهنگی بود، زیرا میزان مصرف آن‌ها حدود ۳۰مگاوات است.


عباس آذری افزود: آنچه ما می‌خواستیم، تعطیلی صنایع بود که حدود ۴۰۰مگاوات مصرف دارند که البته در کنار تعطیلی صنایع ادارات نیز تعطیل می‌شدند. این روزها صنایع مصرف خود را تا ۵۰درصد کاهش داده‌اند و ما با کاهش ۵۰درصد دیگر و تعطیلی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، یعنی امروز و فردا، به‌دنبال جبران خاموشی‌ها بودیم که متأسفانه امروز گذشت و فردا هم بعید می‌دانم اتفاقی رخ دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->