این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند  معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید
سرخط خبرها

جزئیات سامانه جدید ارسال لیست حق بیمه تامین اجتماعی + لینک سایت

  • کد خبر: ۷۳۵۰۱
  • ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
جزئیات سامانه جدید ارسال لیست حق بیمه تامین اجتماعی + لینک سایت
سامانه جدید ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی به نشانی Es.tamin.ir در اختیار کارفرمایان قرار گرفته و از ماه آینده جایگزین سامانه سابق به نشانی Samt.tamin.ir می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، تغییر سامانه ارسال لیست بر اساس تصمیمات کمیته راهبری و بهبود فرآیند‌های طرح ۳۰۷۰ مبنی بر یکپارچه‌سازی سامانه‌های خدمات غیرحضوری، انجام شده است.

سامانه جدید از مرداد ماه ۱۴۰۰ در اختیار تمامی کارفرمایان برای بارگذاری لیست ماهانه حق بیمه قرار می‌گیرد و در تیر ماه نیز تمهیداتی اتخاذ شده است که حداقل ۳۰ درصد کارفرمایان تحت پوشش نسبت به ارسال لیست ماهانه کارکنان و پرداخت حق بیمه متعلقه از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی Es.tamin.ir اقدام کنند.

به منظور سهولت کاربران در فرآیند ارسال لیست حق بیمه راهنمایی‌های لازم به مخاطبین در این خصوص صورت می‌گیرد و دریافت برگ پرداخت رانندگان انفرادی، کارگران ساختمانی و سایر بیمه شدگان خاص از طریق سامانه Samt.tamin.ir نیز امکان پذیر خواهد بود.
 
منبع:ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->