معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به این مسئله است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟
سرخط خبرها

رئیس سازمان هواپیمایی کشور برکنار و سرپرست جدید منصوب شد

  • کد خبر: ۷۳۵۰۳
  • ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
رئیس سازمان هواپیمایی کشور برکنار و سرپرست جدید منصوب شد
وزیر راه و شهرسازی کاپیتان تورج دهقانی زنگنه را که مرداد ۱۳۹۹ به سمت رئیس سازمان هواپیمایی کشور منصوب کرده بود، برکنار و سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی در حکمی سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.

در این حکم خطاب به امیرمکری آمده است:

«با توجه به مراتب دانش، تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی در صنعت هوایی به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت فعلی و تا زمان تعیین رئیس جدید و تصویب در هیئت وزیران به سمت سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب می‌نمایم.

توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهانم.»

گفتنی است از صبح امروز شایعاتی در خصوص استعفای کاپیتان تورج دهقانی زنگنه از ریاست سازمان هواپیمایی کشوری مطرح بود که تکذیب شد؛ اما تا عصر امروز وی از این سمت برکنار شد.

دهقانی زنگنه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ به این سمت منصوب و در هیئت وزیران با رأی اعتماد وزرا مواجه شد؛ ریاست سازمان هواپیمایی کشوری جز دستگاه‌هایی است که نامزد پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی برای احراز این پُست، نیاز به رأی اعتماد وزرا در هیئت دولت دارد.


 
منبع:مهر
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->