نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

لیگ قطر مقصد بعدی فرشید اسماعیلی؟

  • کد خبر: ۷۳۶۶۳
  • ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
لیگ قطر مقصد بعدی فرشید اسماعیلی؟
فرشید اسماعیلی بعد از درخشش درلیگ قهرمانان آسیا مورد توجه تیم‌های قطری قرار گرفته است. زمزمه جدایی قطعی او بعد از فصل بیستم یکی، دو روزی است که شنیده می‌شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، فرشید اسماعیلی جزو آن دسته بازیکنانی است که بعد از پایان لیگ بیستم قطعا با پیشنهاد‌هایی از تیم‌های قطری مواجه خواهد شد.

او که درلیگ قهرمانان آسیا یکی از بازیکنان درخشان استقلال بود احتمال دارد دیگر فصل بعد در ترکیب آبی‌ها نباشد.

جدایی اسماعیلی فارغ از خبر‌هایی که روز گذشته درباره پیشنهاد یک تیم قطری به او به گوش می‌رسید زمانی به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود که می‌بینیم دریک ماه اخیر تنش‌های بسیاری میان هافبک خلاق استقلال و مدیران این باشگاه برسر گرفتن مطالباتش به وجود آمده است.

حتی اسماعیلی علیه مدیران استقلال صراحتا موضع گرفت و به همین دلیل نیز به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شد، اما درنهایت مدیرعامل باشگاه استقلال برای اینکه چالش‌ها در باشگاه را بیشتر نکند، اعلام کرد که ماجرای احضار اسماعیلی صحت ندارد. ب

ا این وجود، اما بعید است اتفاق خاصی میان اسماعیلی و مددی رخ داده باشد واز سویی مدیربرنامه این بازیکن نیز به واسطه نمایش خوبی که اسماعیلی درلیگ قهرمانان آسیا داشت، به دنبال جلب نظر یکی، دو تیم قطری است تا فرشید را به لیگ ستارگان منتقل کند.

انتقالی که هرگز باب میل هواداران باشگاه استقلال نیست و آن‌ها نسبت به اتفاقات نقل و انتقالاتی باشگاه نگران خواهد کرد.

البته اسماعیلی در این روز‌های اخیر بیشتر جانب احتیاط را در پیش گرفته و درصدد بازپس گرفتن جایگاه خود درترکیب اصلی و دوست دارد به سرعت به روز‌هایی بازگردد که یکی از ارکان اصلی درخط میانی بود، اما مصدومیت نیز برای این بازیکن مسئله ساز شده تا او دراین ایام نتواند کمکی به استقلال کند.

به هرحال به زودی اسماعیلی را درترکیب استقلال خواهیم دید، اما آنچه اهمیت دارد این است که آیا این حضور به فصل بعد نیز کشیده خواهد شد یا خیر؟! آیا اسماعیلی هم جزو آن دسته بازیکنانی خواهد بود که استقلال را ترک خواهد کرد یااینکه یک فصل دیگر با تیمش قرارداد منعقد خواهد کرد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->