ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

«پراید» صفر قسطی در بازار چند؟ شرایط خرید اقساطی خودرو را بخوانید+ جدول

  • کد خبر: ۷۳۹۸۲
  • ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
  • ۴
«پراید» صفر قسطی در بازار چند؟ شرایط خرید اقساطی خودرو را بخوانید+ جدول
قیمت برخی از مدل‌های پراید صفر در بازار آزاد تا ۱۳۵ میلیون تومان هم رسیده است. اما در شرایطی می‌توان همین خودرو را با نصف قیمت خرید. با قیمت ۶۶ میلیون تومان نقد و بقیه اقساط. اما شرایط خرید خودروی قسطی چیست؟

به گزارش شهرآرانیوز، در طرح فروش اقساطی خودرو، می‌توان با پرداخت ۶۶ میلیون تومان یک پراید صفر ۱۳۱ خرید و باقی مبلغ را در قالب اقساط پرداخت کرد. اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه.

آنگونه که در این طرح عنوان شده هرچقدر تعداد پیش‌پرداخت اولیه بیشتر باشد، می‌توان تعداد اقساط را افزایش داد. برای مثال با پرداخت ۶۶ میلیون تومان نقد می‌توان خودرو را تحویل گرفت و بعد از آن ماهانه ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قسط خودرو را پرداخت کرد و ۱۲ ماهه پول خودرو را پرداخت کرد.

اما در مدل دیگر این طرح می‌توان مبلغ پیش‌پرداخت را به ۷۰میلیون تومان رساند و در ۳۶ ماه پول باقیمانده را پرداخت کرد. ماهانه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان.

در این طرح تحویل خودرو فوری است و نیازی به ضامن ندارد. اما سند خودرو تا زمان واریز آخرین قسط خودرو، در مالکیت شرکت می‌ماند و پس از اتمام اقساط خرید خودرو، سند به نام خریدار می‌شود.

اما از کجا می‌توان خودروی قسطی خرید؟ برخی از سایت‌ها و شرکت‌های فرو اقساطی خودرو وجود دارد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت‌ها، خودروی اقساطی بخرند.

برای اطلاع از شرایط خرید به سایت مبین خودرو و سایا خودرو مراجعه کنید.

در جدول زیر می‌توانید شرایط خرید اقساطی سه مدل پراید را ببینید.

«پراید» صفر قسطی در بازار چند؟ شرایط خرید اقساطی خودرو را بخوانید+ جدول

منبع: تجارت نیوز


بیشتر بخوانید:آغاز فروش اقساطی ۳ خودرو کرمان موتور از امروز ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ + جدول و لینک ثبت نام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Japan
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
صد میلیونش اضافه
سیروان عابدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
0
0
پراید ۱۳۱ مدل ۹۸ پنجاه میلیون پیش و الباقی ماهی ۴میلیون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
0
0
چگونه باید ثبت‌نام کرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
0
0
چگونه باید ثبت‌نام کرد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->