ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر
سرخط خبرها

سقوط ۳۰ نفر در چاه هنگام تلاش برای نجات کودکی در هند

  • کد خبر: ۷۴۴۹۵
  • ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
سقوط ۳۰ نفر در چاه هنگام تلاش برای نجات کودکی در هند
پلیس محلی هند اعلام کرد: ۳۰ نفر از اهالی روستایی در ایالت مادیا پرادش که سعی در نجات جان یک کودک داشتند به داخل چاه سقوط کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، پلیس محلی هند اعلام کرد: ۳۰ نفر از اهالی روستایی در ایالت مادیا پرادش که سعی در نجات جان یک کودک داشتند به داخل چاه سقوط کردند.

پاین حادثه زمانی رخ داد که روستاییان برای نجات کودک، دور دهانه چاه تجمع کرده بودند. سقف چاه به علت سنگینی وزن این افراد ریزش کرد و به داخل چاه افتادند.

گزارش ها حاکیست تاکنون چهار تن در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

همچنین دست کم ۱۹ نفر نجات داده شده اند که برخی از آنها جراحات جزئی برداشته و پنج نفرشان نیز در بیمارستان بستری شده اند.

به گزارش خلیج تایمز، همچنین تعدادی هنوز داخل چاه گرفتار هستند و تلاش برای نجات آنها ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->