ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

آیا «مشهد» تعطیل می‌شود؟

  • کد خبر: ۷۴۸۶۱
  • ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
  • ۱
آیا «مشهد» تعطیل می‌شود؟
بنابر اعلام سخنگوی دولت، طبق پیشنهاد ستاد کرونا و موافقت رئیس‌جمهور، همه ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل شده است. حال سؤال این است که باتوجه‌به زیارتی‌بودن شهر مشهد، برنامه‌ای برای تعطیلی آن وجود دارد یا نه؟

جانقربان | شهرآرانیوز- بنابر اعلام سخنگوی دولت، طبق پیشنهاد ستاد کرونا و موافقت رئیس‌جمهور، همه ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل شده است. حال سؤال این است که باتوجه‌به زیارتی‌بودن شهر مشهد، برنامه‌ای برای تعطیلی آن وجود دارد یا نه؛ زیرا براساس این مصوبه تردد «از» و «به» این استان‌ها ممنوع است و در صورت رعایت‌نکردن علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیرها بازگردانده خواهد شد.


در پاسخ به اینکه برنامه تعطیلی برای مشهد چگونه است، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌رضوی به شهرآرانیوز گفت: تاکنون مصوبه‌ای دراین‌زمینه تأیید نشده است.

کوکب موسوی افزود: پیشنهادی نیز دراین‌زمینه مشاهده نکرده‌ام و استاندار خراسان‌رضوی نیز دستوری درباره تعطیلی صادر نکرده است.


موضوع تعطیلی مشهد باتوجه‌به قرارگرفتن در وضعیت قرمز کرونایی را از فرماندار مشهد نیز پیگیر شدیم که متأسفانه تاکنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
مشهد تو را خدا تعطیل کنید هم دارن از بین میرن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->