پخش زنده بازی ایران و بلغارستان در لیگ ملت‌های والیبال (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شوک هلدینگ خلیج فارس به نکونام| مذاکره با فرهاد مجیدی آغاز شد! ویدئو گل اورونوف برای تیم ملی ازبکستان در برابر ترکمنستان ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد قاطع و ساده محرومیت بلندمدت مهرداد محمدی | جریمه ۲ میلیاردی برای حسین بادامکی وزیر ورزش: لیگ بعدی حتما با VAR برگزار شود سپاهان در پی جذب دوباره مدافع گرجستانی پرسپولیس پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس؟ یامگا از ایران رفت ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ (۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳) وضعیت گنگ حاج صفی برای حضور در آاک آتن محرومیت ۲ ساله در انتظار سرمربی لیگ برتری نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)| یک باخت دیگر... پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟
سرخط خبرها

وریا غفوری: آقای مددی جای تو استقلال نیست+ عکس

  • کد خبر: ۷۸۶۸۳
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
وریا غفوری: آقای مددی جای تو استقلال نیست+ عکس
وریا غفوری، کاپیتان استقلال با انتشار یک استوری از احمد مددی، مدیرعامل استقلال خواسته هرچه زودتر مدیریت باشگاه استقلال را ترک کند

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اعتراض‌ها به نحوه مدیریت احمد مددی در استقلال تمامی ندارد وبا اینکه مدیرعامل استقلال توانست در آخرین ساعات پنج شنبه گذشته، امین قاسمی نژاد را به خدمت بگیرد وخبر خوشی را به هواداران این باشگاه و مجموعه تیم بدهد، اما حمله تند وریا غفوری به شیوه مدیریت احمد مددی بودیم.

غفوری که درسال‌های اخیر نشان داده هیچ نقدی را در دل نگه نمی‌دارد وآستانه تحمل بالایی در مقابل مشکلات باشگاه استقلال ندارد ساعات کوتاهی بعد از جذب امین قاسمی نژاد در صفحه شخصی‌اش چنین نوشت:

مدیر عاملی که  توان پرداخت حقوق اعضای تدارکات با کمترین میزان قرارداد را نداشته باشد، جاش مدیریت باشگاه نیست! فقط باید تاسف خورد.

درگذشته نیز فرشید اسماعیلی با انتشار استوری‌های تندی از نحوه عملکرد مددی انتقاد و خواستار جدایی او از استقلال شده بود. فرهاد مجیدی نیز به دفعات درمصاحبه‌های خود گفته بود که این بار من نمی‌روم و کسی که باید برود مددی است. دیگر بازیکنان نیز مدیرعامل استقلال را از تیغ تیر انتقاد‌های خود مصون نگه نداشته بودند وبه یاد می‌آوریم که رشید مظاهری نیز چالش‌های بسیاری با مددی داشت و بار‌ها از طریق مدیربرنامه‌اش علیه مددی مصاحبه کرده بود.

اسناد تمام این اعتراض‌ها در فضای مجازی موجود است و بعید است در چنین حال و هوایی احمد مددی بتواند استقلال را به خوبی مدیریت کرده و طوری قدم بردارد که استقلال به سمت صحت و سلامتی برود.  

باید دید که وزیر ورزش و جوانان چه برنامه‌ای برای آینده استقلال دارد و آیا می‌تواند آبی‌ها را از این چالش خارج کند یا خیر؟!

وریا غفوری: آقای مددی جای تو استقلال نیست

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->