پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

چه فیلم‌هایی این هفته روی آنتن می‌روند؟

  • کد خبر: ۷۹۲۹۴
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
چه فیلم‌هایی این هفته روی آنتن می‌روند؟

به گزارش شهرآرانیوز؛ پنجشنبه و جمعه این هفته شبکه‌های سیما فیلم‌های مختلفی را روی آنتن می‌برند که در میان آن‌ها نام چندین فیلم جدید شامل «ویروس»، «سوپ ویژه»، «کدنویس»، «مارتین ایدن»، «مهلت تمام» و «شبح کوهنورد» نیز دیده می‌شوند. فیلم‌سینمایی «ویروس» به کارگردانی آشیق آبو، امشب ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد. این فیلم روایتگر داستان شیوع هنیپاویروس (NIPAH) در ایالت کرالا واقع در جنوب هند است، جایی که این ویروس مرگ‌بار در حال پخش شدن بوده و حالا عده‌ای دانشمند می‌خواهند قبل از نابودی بشر از سوی این ویروس واگیردار آن را نابود کنند.

 

فیلم جدید «سوپ ویژه» شنبه ۱۳ شهریور ساعت ۱۰ دقیقه بامداد از شبکه دو پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره پسر جوانی به نام ماساتو است که در ژاپن با پدر و عمویش یک رستوران سوپ‌پزی را می‌گرداند. دیگر فیلم جدید تلویزیون «کدنویس» به کارگردانی پل‌برگ است که جمعه ۱۲ شهریور ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن شبکه سه می‌رود. این فیلم ماجرای بنی، پسر نوجوانی را روایت می‌کند که شاهد درگیر شدن مادرش با چند مأمور سیستم امنیتی دانمارک بوده، مادر بنی بعد از این ماجرا ناپدید می‌شود و به او می‌گویند مادرش فوت شده است. فیلم «مارتین ایدن» نیز امروز ساعت ۲۰:۳۰‌از شبکه چهار سیما پخش می‌شود این فیلم بر اساس رمانی به همین نام و به قلم جک لندن ساخته شده است.


از میان دیگر فیلم‌هایی که در روز‌های پایانی هفته روی آنتن می‌روند می‌توان به فیلم سینمایی «امیر کبیر» به کارگردانی محمدرضا ورزی، اشاره کرد. فیلمی با بازی محمد صادقی، آزیتا حاجیان، اکبر عبدی، ایرج راد و مرحوم جمشید مشایخی که جمعه ۱۲ شهریور ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. شبکه دو پویانمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند، را برای پخش در ساعت ۷:۴۵ روز جمعه در نظرگرفته است. این فیلم روایت زندگی عبیدا... بن‌حرجعفی یکی از کوفیانی است که از امام حسین (ع) دعوت کرده تا به کوفه بیایند.

 

شبکه سه فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان را ساعت ۱۰ امروز روی آنتن می‌برد. در این فیلم که به ترور‌های سال ۱۳۶۰‌به دست گروهک تروریستی منافقین می‌پردازد بازیگرانی، چون مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، جواد عزتی و مهدی پاکدل به هنرمندی پرداخته‌اند. این شبکه ساعت ۱۰ روز جمعه هم فیلم سینمایی «روزگاری ایران» با بازی حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری و امیرحسین صدیق را پخش می‌کند. شبکه نمایش هم در فهرست فیلم‌های خود پخش فیلم «خاک و آتش» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده، سینماگر مشهدی را در نظر گرفته است.

 

این فیلم با بازی فریبرز عرب‌نیا و میترا حجار ساعت ۱۳ روی آنتن می‌رود. شبکه نمایش فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، را نیز ساعت ۱۳ جمعه پخش خواهد کرد. در این فیلم علیرام نورایی، جعفر دهقان، قطب‌الدین صادقی و آهو خردمند ایفای نقش کرده‌اند. شبکه کودک ساعت ۱۴ امروز انیمیشن سینمایی «ماداگاسکار ۲» را پخش می‌کند و فردا در همین ساعت «سفری به سرزمین خون و خاکستر» را روی آنتن می‌برد. فیلم سینمایی «تفکر انتقادی» نیز ساعت ۱۸ روز جمعه روی آنتن شبکه امید می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->