سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ
سرخط خبرها

ماجرای استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس چه بود؟

  • کد خبر: ۷۹۶۶۶
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
ماجرای استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس چه بود؟
در آستانه حضور پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، استعفای سمیعی از سمت مدیرعاملی این باشگاه شوک عجیبی به تیم گل محمدی وارد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ خبر استعفای جعفر سمیعی که دیروز از سوی وزیر ورزش رسانه‌ای شد، واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت. با اینکه مجید صدری در مصاحبه‌ای اعلام کرد که استعفای مدیرعامل هنوز به هیئت‌مدیره نرسیده و سیدجلال حسینی نیز در فضای مجازی با انتشار عکس سمیعی، از وی حمایت کرد ولی به نظر می‌رسد این مسئله جدی باشد. ابراهیم شکوری نیز مدعی شده اگر جعفر سمیعی از پرسپولیس برود، او هم در این تیم نمی‌ماند، و البته یحیی گل‌محمدی که دیروز در پایان تمرین عصر سرخ پوشان به این موضوع واکنش نشان داد. گل‌محمدی که یکی از منتقدان جدی رسول‌پناه و یکی از دلایل اصلی جدایی او از پیکره مدیریتی باشگاه پرسپولیس بود، پس از حضور سمیعی قراردادش را با شرایط مالی جدید تمدید کرد و فصل قبل نیز درنهایت همراه با او قهرمان لیگ‌برتر شد.

 

کنار تعامل خوبی که سمیعی و گل‌محمدی داشتند، سرمربی سرخ‌ها در طول فصل و در نشست‌های خبری در چند نوبت به‌علت پرداخت‌نشدن پول از مدیریت باشگاه انتقاد کرد و گاهی شایعه اختلاف این ۲ نفر به گوش می‌رسیدامابه‌هرحال او دیروز در گفتگوی مفصل با اهالی رسانه گفت که از سمیعی می‌خواهد در این شرایط حساس کنار تیم بماند. گل‌محمدی همان‌طور که در جدایی رسول‌پناه تأثیر زیادی داشت، با حمایتش از سمیعی می‌تواند وزیر ورزش را برای ادامه همکاری با مدیرعامل کنونی ترغیب کند. حال باید منتظر بود و دید این موضع گل‌محمدی چه تاثیری روی آینده مدیر عامل باشگاه دارد؟!

 

همه این‌ها در حالی است که گفته می‌شود تصمیم وزارت ورزش برای تغییر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جدی است. جعفر سمیعی در روز‌های گذشته مدعی شده بود با استعفای کتبی خود دست وزیر را برای انتخاب مدیرعامل جدید باز می‌گذارد، اما حمید سجادی در تازه‌ترین مصاحبه تلویزیونی خود حرفی زد که مشخص است انتظار می‌کشد سمیعی وعده‌اش درباره نوشتن استعفای کتبی را علنی کند. سجادی در واکنش به شایعه استعفای سمیعی گفت: من هم فقط حرفش را شنیده‌ام و هنوز نامه‌ای به دستم نرسیده است.

همه‌چیز بعد از یک‌هشتم نهایی آسیا

جعفر سمیعی در طول دوره مدیریتش که از هشتم آبان سال گذشته آغاز شد و اکنون حدود ۱۰ ماه از مدیریتش در این ساختمان گذشته است، همانند مدیران چند فصل گذشته موفق شد ضمن دستیابی به عنوان قهرمانی، تیمش را در مرحله دوم لیگ قهرمانان نیز حاضر ببیند. مدیری که در تلاش بود تا گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشد و نظراتش را شاید برای پنهان‌ماندن ضعف‌های مربوط به توضیحات، در سایت رسمی باشگاه و بعد از بررسی همه جوانب در اختیار مخاطبان قرار دهد.

 

با این حال، او در طول دوره مدیریتش گاف بزرگی نداشته و ضعف‌های مدیریتی‌اش در فوتبال و این باشگاه به شکلی نبوده است که هدف حمله رسانه‌ها قرار گیرد. موضوعی که باعث شده است با توجه به پیگیری و تلاش او برای حل مشکلات باشگاه، به محبوبیت نسبی بین هواداران این تیم دست یابد و آن‌ها انتظار این را داشته باشند تا مدیریت باشگاه همچنان با ثبات لازم کار را دنبال کند. از صحبت‌‎های حمید سجادی هم فقط این موضوع برمی‌آید که استعفای جعفر سمیعی طبق روال فقط وصول شده است و بی‌گمان اگر نیاز به تغییراتی بود، زمزمه‌های آن خیلی زودتر از ساختمان سئول خارج می‌‎شد.

 

البته نباید از تلاش و رایزنی‌های افراد دیگر برای دستیابی به پست مدیرعاملی پرسپولیس چشم‌پوشی کرد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد برای دوری از حاشیه‌ها، این ماجرا بعد از بازی این تیم برابر استقلال تاجیکستان مشخص خواهد شد. اینکه جعفر سمیعی به کار خود در این باشگاه ادامه دهد و تغییرات فقط متوجه بدنه هیئت‌مدیره باشگاه باشد، یک اتفاق پیش‌بینی‌شدنی در این مقطع خواهد بود و درنهایت باید دید وزارت ورزش و حمید سجادی به‌عنوان وزیر جدید چه تصمیمی خواهند گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->