نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

واکسیناسیون بالای ۱۸ سال در روستا‌ها آغاز می‌شود + جزئیات

  • کد خبر: ۸۰۱۳۶
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
واکسیناسیون بالای ۱۸ سال در روستا‌ها آغاز می‌شود + جزئیات
وزیر بهداشت گفت: با ورود محموله های جدید واکسن کرونا رکورد واکسیناسیون در کشور شکسته شده و دستور تزریق واکسن به افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی صادر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: با ورود محموله‌های جدید واکسن کرونا رکورد واکسیناسیون در کشور شکسته شده و دستور تزریق واکسن به افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی صادر شده است.

دکتر بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه و استاندار زنجان افزود: با اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان به خصوص مقابله با کرونا شاهد گره گشایی‌های چشمگیری در این بخش هستیم و روز گذشته / چهارشنبه / بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد که این میزان ثبت رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: در مدت کمی که از شروع فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد مقادیر زیادی واکسن کرونا وارد کشور، توزیع و به جامعه هدف تزریق شده است.

عین اللهی با بیان اینکه روند ورود واکسن به کشور شتاب گرفته است یادآورشد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده شمار پایگاه‌های واکسیناسیون نیز در کشور تا ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این جلسه مسوولیت حوزه بهداشت و درمان را بسیار خطیر و حساس بیان کرد و گفت: با اقدامات انجام شده از سوی کادر بهداشت و درمان و جهادگران عرصه سلامت شاهد مدیریت این بیماری و کاهش آمار فوت بیماران کرونایی در استان هستیم.

حجت الاسلام علی خاتمی افزود: با افزایش جمعیت هدف دریافت واکسن کرونا شمار پایگاه‌های واکسیناسیون استان نیز به ۲ برابر افزایش خواهد یافت و هم اکنون استان به این لحاظ در وضعیت مناسبی نسبت به کشور قرار دارد.

منبع:ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->