پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

وکیلی: حال والیبال ارومیه خوب باشد حال والیبال کشور خوب خواهد بود

  • کد خبر: ۸۲۹۵۳
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
وکیلی: حال والیبال ارومیه خوب باشد حال والیبال کشور خوب خواهد بود
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان برای دومین بار به آذربایجان غربی و ارومیه سفر کرده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان درباره سفر به ارومیه می‌گوید: نزدیک به سه ماه پیش که در روز‌های اوج بیماری کرونا برای ارزیابی و انتخاب نوجوانان پسر آذربایجان غربی به ارومیه آمدم با توجه به بسته بودن سالن‌های این شهر و استان در مدت زمان قبل از حضورم روز‌های خوبی برای والیبال ارومیه نبود، ولی امروز با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و زحمات هیات والیبال استان و البته تلاش و زحمت‌های کادر مربیگری آقای جوادی فاصله سه ماهه سفر قبل را تا به امروز با تمرین پشت سر گذاشته اند که این مسئله نوید بخش بهتر شدن حال والیبال استان آذربایجان غربی را می‌دهد.
او در ادامه می‌گوید: در پایان سفر قبل به این استان دبیر هیات قول بهتر شدن وضعیت نوجوانان با پیگیری تمرینات را داده بودند و من نیز قول سفر دوباره به این استان و شهر والیبال خیز داده بودم و خوشبختانه شرایط بازیکنان تغییرات محسوس داشته و با پیشرفت‌های خوبی همراه بوده اند. البته این پیشرفت‌ها در انجام بازی خوب نیست لیکن چیز‌های جدید از والیبال مانند: جایگیری صحیح، پوزیشن و ... و حتی نوع نگرش شان به والیبال تغییر کرده که نشان از تمرینات و آموزشات مداوم طی سه ماه اخیر را می‌دهد.
وکیلی می‌گوید: من تمام استان‌های کشور را یکبار مورد ارزیابی قرار دادم، اما آذربایجان غربی و ارومیه را برای دومین بار مورد ارزیابی قرار دادم که البته این حق این شهر بود که بیش از هر استان دیگری از وضعیت قرمز کرونایی و بسته بودن سالن‌ها آسیب دیده و در پایان سفرم بسیار خوشحالم که چهره‌های جدید برای حضور در اردوی نوجوانان ۱۴۰۱ از این استان انتخاب کردم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->