ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد
سرخط خبرها

قدرت نمایی گروه بهمن و شیمیدر در لیگ بسکتبال زنان/ سپهرداد و‌ ای زی روی نوار ناکامی

  • کد خبر: ۸۳۲۹۱
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
قدرت نمایی گروه بهمن و شیمیدر در لیگ بسکتبال زنان/ سپهرداد و‌ ای زی روی نوار ناکامی
در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان، گروه بهمن، امرتات و شیمیدر به پیروزی رسیدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های گروه الف سوپرلیگ بانوان، تیم‌های گروه بهمن و شهرداری گرگان در سالن آرارات تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۸۱ بر ۴۸ بهمن به پایان رسید.
دلارام وکیلی کاپیتان بهمن در این دیدار نمایش درخشانی داشت و با ۲۴ امتیاز و ۹ ریباند و کارایی ۲۷، چهره برجسته میدان بود. ضمن اینکه سارا کائد هم با۱۹ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۲ پاس گل دبل دبل کرد و با کارایی ۲۶ از بازیکنان موفق میدان بود. آنا بهشتیان هم با ۱۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۸ پاس گل و ۵ توپ‌ربایی تا آستانه تریپل دابل رفت و روز خوبی داشت.
در ترکیب شهرداری گرگان هم فاطمه گلاب گیر با ۱۰ امتیاز و ۷ ریباند و کارایی ۹ بهتر از بقیه بود و پریسا کرمی و مریم حبیب‌زاده به ترتیب با کارایی ۷ و ۶ از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بودند. همچنین زهرا سوخته سرایی با ۱۳ ریباند بیشترین ریباند گرگانی‌ها را داشت.

نخستین برد امرتات با درخشش عباس‌نژاد
در ادامه رقابت‌های گروه الف سوپرلیگ بسکتبال، تیم‌های امرتات و سپهرداد در سالن آرارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶۴ - ۵۷ شاگردان فرزانه جمامی به پایان رسید.
امرتات شروع متزلزلی داشت و سپهرداد با بازی خوب سارا الهیار، مبینا مشهدی، زهرا و فائزه اسلامی موفق شد ۱۶ - ۷ کوارتر نخست را بگیرد. کوارتر دوم ورق برگشت. سپهرداد با الله‌یار و اسلامی در حمله چند امتیاز گرفت، اما زهرا عباس‌نژاد نمایش خوبی در این وقت داشت و به اتفاق مریم عدالت‌کار و سروناز احمدی بازی را در ۲۹ به تساوی کشید.
کوارتر سوم هم برتری امرتات ادامه داشت. آن‌ها با عباس‌نژاد، یزدان‌پناه عدالت‌کار و شیرازی عرصه را بر حریف تنگ‌تر کرد و هرچند سپهرداد وقت چهارم را گرفت، اما امرتات با حساب ۶۴ - ۵۷ نخستین برد خود را دشت کرد.
زهرا عباس نژاد با ۱۷ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۷ پاس گل، ضمن دابل دابل با کارایی ۲۰ چهره برجسته میدان لقب گرفت.

برتری مطلق شیمیدر برابر ا‌ی‌زی بسکتبال
تیم بسکتبال شیمیدر قم در دیداری یک‌طرفه ۹۷ - ۲۸ آکادمی ا‌ی‌زی بسکتبال را شکست داد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه الف تثبیت کرد.
در آخرین دیدار این هفته سوپرلیگ بانوان، تیم‌های شیمیدرقم و ا‌ی‌زی بسکتبال در سالن آرارات برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۹۷ - ۲۸ شیمیدر به پایان رسید.
نکته جالب این دیدار تک رقمی شدن امتیازات ا‌ی‌زی در هر چهار کوارتر بازی بود! این تیم کوارتر دوم را هم ۲۳ - ۳ واگذار کرد تا فاصله تیم‌ها همچنان در سوپرلیگ بانوان بیداد کند.
شادی_عبدالوند، گارد شیمیدر در این دیدار ۲۱ دقیقه و ۳۸ ثانیه بازی کرد و با ۲۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۶ پاس گل و ۳ توپ‌ربایی، کارایی ۲۶ را ثبت کرد و به همراه ساناز اسکندری با ۱۲ امتیاز و ۱۷ ریباند که دبل دبل کرد درخشیدند.
در ا‌ی‌زی بسکتبال هم فزناز خدامرادی بیشترین کارایی را داشت و ریحانه حسن پور با ۱۰ امتیاز تنها بازیکن دو امتیازی ا‌ی‌زی بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->