اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

درخشش مصر با کارلوس کی‌روش در مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا

  • کد خبر: ۸۳۶۹۵
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
درخشش مصر با کارلوس کی‌روش در مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا
تیم ملی فوتبال مصر در دو بازی اخیر خود در مقدماتی جام جهانی قاره آفریقا موفق به ثبت دو پیروزی شده و صدرنشینی را از لیبی گرفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کارلوس کی‌روش پس از قطع همکاری با فدراسیون فوتبال کلمبیا مدتی بیکار بود، اما به تازگی هدایت تیم ملی فوتبال مصر را پذیرفته‌است.

مصر که با گابن، لیبی و آنگولا هم‌گروه است، پیش از حضور کیروش روی نیمکت با ۴ امتیاز در رده دوم قرار داشت و لیبی با ۶ امتیاز صدرنشین بود. حضور کی‌روش، اما اتفاقات خوبی را برای فوتبال مصر رقم زد و یاران محمد صلاح موفق شدند در ۲ بازی رفت و برگشت با نتایج ۱ بر ۰ و ۳ بر ۰ لیبی را شکست دهند تا قاطعانه با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه خود شوند.

کارلوس کی روش که شروع بسیار خوبی در مصر داشته بعد از پیروزی قاطعانه برابر لیبی گفت: تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و حتی شایسته کسب پیروزی با گل‌های بیشتری بودیم.

او ادامه داد: می‌خواهم به بازیکنان به خاطر این بازی خوب و اجرای دستورات کادر فنی تبریک بگویم. می‌خواهیم تا پایان به صدرنشینی خود ادامه دهیم. هنوز راه زیادی تا صعود به جام جهانی و رسیدن به سطح مورد نظر داریم. ما امشب هم پیروز شدیم و هم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم با این حال تیم نیاز به بهتر شدن دارد.

کی روش در پایان گفت: من در تیم ملی مصر دست به جادو نزده ام. انگیزه لازم در قلب بازیکنان وجود دارد. آن‌ها توانستند خود را از وضعیتی که داشتند خارج کنند و اکنون از تمرین و بازی کردن لذت می‌برند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->