پیاز ارزان می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار به مستاجران: مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند دفاع تمام‌قد مقام معظم رهبری از کارگران | حال جامعه کارگری خوب شود حداقل نیمی از مردم کشور حالشان خوب می‌شود ویدئو | دستمزد کارگران تاثیری بر تورم ندارد رهن و اجاره ملک در منطقه شهدای مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | کمبود فایل‌های اجاره (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کدام بانک‌ها در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن عملکردشان منفی بوده است؟ شرایط دریافت لاستیک دولتی رایگان خودرو چیست؟ + مدارک و لینک ثبت‌نام حباب و قیمت سکه بیشتر شد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس‌لرزه‌های مصوبه جدید سازمان بورس| آیا بازارگردانان همچنان به رسمیت شناخته می‌شوند؟ تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها مالیات عجیب طلافروشان خبرساز شد | طلافروشان ماهانه ۸۰۰ هزار تومان مالیات دادند گره‌های باز نشده مسکن مهر | ۱۲۰ هزار واحد باقی مانده است تمامی ظرفیت قطار‌های فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد برنج ایرانی ارزان شد خبر خوش برای کارگران؛ پیشنهاد پنج‌ساله‌شدن سقف قرارداد‌های موقت به دولت رفت آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟ بورس جذاب شد | نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه رفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هر متر مسکن ملی ۱۰ میلیون تومان آب می‌خورد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قدرت چانه‌زنی بهترین شیوه برای تعیین دستمزد و حقوق کارگران است | امنیت شغلی کارگر در کشور چقدر است؟ علت افزایش بیکاری در بین افراد تحصیلکرده چیست؟ خبر جدید برای جاماندگان سهام عدالت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
سرخط خبرها

جزئیات رونمایی از کراس اوور ایران خودرو + فیلم

  • کد خبر: ۸۴۰۲۸
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
جزئیات رونمایی از کراس اوور ایران خودرو + فیلم
مدیر عامل ایران خودرو از رونمایی جدیدترین کراس اوور این کارخانه خودروسازی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران‌ خودرو با اشاره به اینکه جدیدترین خودرو این کارخانه خودروسازی ۴ ستاره کیفی را از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران دریافت کرده است، گفت: تارا تاییده وارد جدول کیفیت شد و ۴ ستاره کیفی را دریافت کرد.

مدیرعامل ایران‌ خودرو با تاکید بر اینکه خودروهای معوق مرتب تحویل داده می شود، بیان کرد: از این به بعد مرتب این خودرو تولید و تحویل مشتریان خواهد شد. هیچ تاخیری در تحویل تارا با گیربکس اتوماتیک نخواهیم داشت و دعوتنامه آن هفته آینده برای مشتریان ارسال خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، دعوتنامه گیربکس دستی نیز صادر شده است و در مرحله تحویل است.

او درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از کراس اوور خود چه زمانی رونمایی می کنند گفت: به زودی از این خودرو رونمایی خواهیم کرد.

گفتنی است چندی پیش، خودرو K125 قرار بود اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ و همزمان با خودرو تارا رونمایی و معرفی شود اما به دلایلی این مراس بارها و بارها به تعویق افتاد. هنوز اطلاعات فنی K125 منتشر نشده اما بر اساس ویدیوی تبلیغاتی ایران خودرو و همین طور اظهارات مدیرعامل این شرکت، K125 یک خودرو کراس اوور است و شباهت‌هایی به پژو ۲۰۰۸ دارد.

تحریم‌ها باعث شد تا همکاری پژو و ایران خودرو قطع شود و خودروساز ایرانی محصولات جدیدش را به تنهایی بر اساس طرح‌های پژو تولید کند. همان طور که تارا با کمک پلتفرم پژو ۳۰۱ ساخته شد، K125 هم با نگاهی به پژو ۲۰۰۸ تولید شده و قرار است جای این کراس اوور فرانسوی را در بازار ایران پر کند.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->