ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

مردم نگران استفاده از ذرت نباشند

  • کد خبر: ۸۴۰۵
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
مردم نگران استفاده از ذرت نباشند
مدیر جهاد کشاورزی مشهد در مورد انتشار برخی اخبار مبنی بر ورود ذرت آلوده به کشور و مصرف آن توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در یکی از برنامه‌های شبکه ۳ سیما عنوان شد مواد غذایی که شامل ذرت می‌شود تا اطلاع ثانوی مورد مصرف قرار نگیرد، زیرا ذرت‌های آلوده‌ای وارد بازار شده که سمی و خطرناک است؛ این موضوع اذهان عمومی را درگیر خود کرده است.

امید طهماسبی‌زاده مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: موضوع ذرت‌های آلوده به سم آفلاتوکسین مربوط به ذرت‌هایی است که وجود سم در آن با بررسی در آزمایشگاه کنترل کالای وارداتی گمرک کشف شده است؛ این محموله کماکان در انبار گمرک نگهداری شده و طبیعتا قابلیت ترخیص جهت استفاده برای دام و به طریق اولی مصارف خوراکی برای انسان را ندارد.
 
او ادامه داد: این ذرت ها اگر مرجوع نشود قطعا معدوم خواهد شد؛ بنابراین با نظارت دقیقی که در نحوه ورود این دسته از کالا‌ها به کشور وجود دارد مردم عزیز به هیچ عنوان از این بابت نگرانی نداشته باشند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->