ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

اجرای حکم اعدام «آرمان عبدالعالی» متوقف شد + بیانیه مادر «غزاله» (۲۴ مهر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۴۱۴۷
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
  • ۲
اجرای حکم اعدام «آرمان عبدالعالی» متوقف شد + بیانیه مادر «غزاله» (۲۴ مهر ۱۴۰۰)
شاهین صمدپور، خبرنگار و مجری سابق تلویزیون با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش از به تعویق افتادن حکم قصاص آرمان عبدالعالی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، شاهین صمدپور، خبرنگار و مجری سابق تلویزیون با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش از به تعویق افتادن حکم قصاص آرمان عبدالعالی خبر داد.

آنطور که اعلام شده بود آرمان روز شنبه پای چوبه دار خواهد رفت، اما ساعتی پیش شاهین صمدپور اعلام کرد که اجرای حکم باز هم به تعویق افتاده تا به این لحظه دلیلی برای این تعویق بیان نشده است.

اجرای حکم اعدام «آرمان عبدالعالی» متوقف شد + بیانیه مادر «غزاله» (۲۴ مهر ۱۴۰۰)
در فاصله کوتاه تا اجرای حکم قصاص آرمان عبدالعالی باز هم اجرای حکم او به تعویق افتاد به گفته شاهین صمدپور آرمان از سلول انفرادی به بند منتقل شده است. مادر غزاله هم ساعاتی پیش بیانیه‌ای منتشر کرد.

اجرای حکم اعدام «آرمان عبدالعالی» متوقف شد + بیانیه مادر «غزاله» (۲۴ مهر ۱۴۰۰)
آرمان روز ۱۴ اسفند سال ۹۲، درحالی‌که ۱۰ روز تا ۱۸ سالگی‌اش مانده بود غزاله، دختر مورد‌علاقه‌اش را که به خانه‌شان دعوت کرده بود به قتل رساند. طولی نکشید پسر جوان به اتهام قتل بازداشت شد و در اعترافاتش گفت، چون دختر مورد‌علاقه‌اش قصد مهاجرت داشته با او درگیر شده و این حادثه اتفاق افتاده است.

او مدعی شد بعد از حادثه پیکر مقتول را در سطل زباله انداخته است و به این ترتیب پیکر غزاله هیچ‌وقت کشف نشد. آرمان ۲ مرتبه در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و هردو بار به قصاص محکوم شد. حکمی که با تأیید در دیوان عالی کشور و انجام مرحله استیذان قطعی شد. او تاکنون چند مرتبه برای اجرای حکم به قرنطینه منتقل شده و حتی یک‌بار پای چوبه دار رفته، اما هر بار اجرای حکم به تعویق افتاده است.

منبع: برترین‌ها


بیشتر بخوانید:

آیا «آرمان عبدالعالی» اعدام می‌شود؟ | سرانجام پرونده جنجالی قتل «غزاله شکور»

تلاش قوه قضائیه برای نجات آرمان عبدالعالی| قاتل هم نمی‌داند جسد کجاست

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
1
0
سلام خدمت مادرو پدر غزاله .درکتون میکنم واقعا حق باشماست.ولی شما این پسر بچه رو ببخشید بچگی کرده نفهمیده .بازهم بهش فرصت بدین .واز ش بگذرین .تو این هشت سال زجرآور. واقعا زجرشو کشیده .ببینید هی تا یک قدمی مرگ و چوبه دار رفته باز برگشته .حتما یه حکمتی بوده .من یه زن باردارم .ازشما پدرومادر مهربان و دلسوز خواهش میکنم .آرمان و ببخشید و از گناهش بگذرید.
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
نباید یکطرفه به قاضی رفت ،
قاتل بخاطر کاری که مرتکب شده حقش تحمل عذاب هست .
پدر و مادر غزاله بخاطر کاری که انجام ندادند عذاب می کشند .
عذابی که پدر و مادرمقتول ها بخصوص می کشند بدون شک کسی نمی تونه درکش کنه
پس منصافه نیست که در مورد این نو جنایت ها و پرونده ها قضاوت کنیم
وقتی حرف از حق گفته میشه باید هیچ دخالتی کسی نکنه چون حق انتخاب با نظراولیای دم مقتولین هست
و اگر قبل و یا بعد حکم قصاص دخالت یا نظری بر خلاف نظر کسی که با ید انتخاب کنه بدهیم توهین و خطای بزرگی کردیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->