پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

رونمایی از ۵ فینال خاکی تنیس قهرمانی کشور در مشهد

  • کد خبر: ۸۵۹۸۳
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
رونمایی از ۵ فینال خاکی تنیس قهرمانی کشور در مشهد
تنیس قهرمانی رده‌های سنی کشور، امروز در مشهد به پایان می‌رسد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های تنیس قهرمانی رده‌های سنی کشور، امروز به ایستگاه پایانی رسیده و قرار است چهره ۵ قهرمان مشخص شود؛ پیکار‌هایی که از اول آبان به میزبانی مشهد استارت خورده و بعد از برگزاری دور مقدماتی، از سوم آبان ورزشکاران به جدول اصلی راه یافته‌اند و حالا بالاخره پس از یک هفته پُرهیاهو در خط پایان قرار است چهره برندگان جام مشخص شود. تنیسور‌هایی از استان‌های خراسان‌رضوی، تهران، اصفهان، کهگیلویه‌و‌بویراحمد، کرمان و مازندران توانستند خودشان را به فینال رده‌های مختلف سنی برسانند.

۲۸۸ تنیسور برای ۵ عنوان

۲۸۸ تنیسور در مسابقات تنیس قهرمانی رده‌های سنی کشور از همه استان‌های کشور در این مسابقات حاضر بودند؛ تنیسور‌هایی که به‌ترتیب در رده‌های سنی ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸‌سال در جداول شصت‌وچهارنفره با یکدیگر پیکار کردند. همچنین در رده سنی ۱۰‌سال، ۳۲ تنیسور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در‌نهایت چهره فینالیست‌های هر رده مشخص شد تا امروز برای رسیدن به مقام قهرمانی با یکدیگر مسابقه بدهند.

در رده سنی ۱۰‌سال، آراد زینلی از استان کرمان توانست با غلبه بر حریفان به فینال برسد و در دیدار نهایی باید رو‌در‌روی رامتین رافعی از کهگیلویه‌و‌بویراحمد قرار بگیرد. در رده سنی ۱۲‌سال کیارش صادقی از مازندران به سروش معدنیان، تنیسور تهرانی، رسیده است و باید دیدار فینال را امروز برگزار کند.

در رده سنی ۱۴‌سال پارسا ثمره، تنیسور شهر میزبان، بعد از طی مسابقاتی سخت و نفس‌گیر توانست جواز حضور در فینال بازی‌ها را به دست بیاورد تا استان میزبان نخستین فینالیستش در این مسابقات را داشته باشد. همچنین در رده سنی ۱۸‌سال، استان خراسان‌رضوی در فینال نماینده خواهد داشت و نوید روشن از خراسان‌رضوی با علی بهشتی، تنیسور اصفهانی، مسابقه خواهد داد. در رده سنی ۱۶ سال نیز پارسا اشجاری از تهران توانسته است جواز حضور در بازی پایانی را به دست بیاورد.

اطمینانِ «اطمینان» از کیفیت جام

فرخ اطمینان، دبیر هیئت تنیس خراسان‌رضوی، که خود روزگاری از تنیسور‌های شاخص استان در سطح کشور بود، درباره کیفیت میزبانی خراسان‌رضوی و شهر مشهد از این دوره مسابقات می‌گوید: ما تمام تلاشمان را کردیم تا میزبانی باکیفیتی داشته باشیم و این را که آیا موفق بودیم یا نه، باید میهمانان بگویند؛ اما شکر خدا آنچه مسلم است، همه میهمانان دست‌کم تا‌به‌اینجا از کیفیت میزبانی و امکانات مشهد راضی بودند. وی می‌افزاید: کیفیت فنی مسابقات هم بسیار بالا بود.

در رده‌های سنی مختلف، تنیسور‌های استان‌های مختلفی توانستند به دور‌های پایانی برسند و این نشان از سطح بالای مسابقات دارد. دبیر هیئت تنیس خراسان‌رضوی تصریح می‌کند: ما در این دوره از مسابقات توانستیم چهره‌های آینده‌داری از خراسان‌رضوی را به تنیس کشور معرفی کنیم که این برای میزبان، یک دستاورد خوب به حساب می‌آید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->