نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

مطهری: تازه ماموریت استقلال شروع شده‌است

  • کد خبر: ۸۶۰۱۷
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
مطهری: تازه ماموریت استقلال شروع شده‌است
ارسلان مطهری، زننده گل ۳ امتیازی استقلال به تراکتور معتقد است که تازه کار استقلال درلیگ بیست و یکم آغاز شده و این تیم باید به روند پیروزهایش ادامه دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ارسلان مطهری، مهاجم استقلال در بازی با تراکتور یک گل ۳ امتیازی به ثمر رساند و نقش بسیاری در پیروزی تیمش داشت. مطهری که به عنوان بازیکن تعویضی درنیمه دوم راهی میدان شده بود، درباره بازی با حریف تبریزی گفت: «بازی بسیار سختی بود. تراکتور با برنامه وارد این میدان شده بود و انگیزه قابل توجهی داشت، اما درنهایت ما توانستیم به ۳ امتیاز با ارزش برسیم. من چه یک دقیقه برای استقلال بازی کنم چه ۹۰ دقیقه تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.»

مطهری در ادامه حرف‌هایش بابت گلی که به ثمر رساند، گفت: «این گل را تقدیم می‌کنم به هواداران خونگرم استقلال. امیدوارم گلزنی‌هایم ادامه داشته باشد. بعد از گل احساس خاصی داشتم و به شدت خوشحال بودم. البته مهم‌تر از گلی که من به ثمر رساندم، بردی بود که حاصل شد. امیدوارم این برد‌ها ادامه داشته باشد.»

مهاجم استقلال درباره ۳ برد پی درپی درلیگ بیست و یکم نیز این واکنش را نشان داد: «این برد‌ها کافی نیست. خوب است، اما کافی نیست. باید تداوم داشته باشد. بازی‌های سخت ما به زودی شروع می‌شود. هرچند که اعتقاد دارم همه بازی‌ها دشوار است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->