«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

درباره آتیلا پسیانی و حاشیه‌هایی که در روز‌های اخیر برای او ایجاد شد

  • کد خبر: ۸۶۲۴۶
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
درباره آتیلا پسیانی و حاشیه‌هایی که در روز‌های اخیر برای او ایجاد شد
برخلاف بسیاری دیگر از هم صنفانش، بازیگر حاشیه سازی نیست. خبری از او نمی‌شود مگر به واسطه حضور در یک فیلم، سریال یا تئاتر جدید. در روز‌های گذشته، اما برخلاف روال همیشگی، یکی از بازیگرانی بود که در شبکه‌های اجتماعی نامش زیاد شنیده شد.

سیدزاده | شهرآرانیوز - برخلاف بسیاری دیگر از هم صنفانش، بازیگر حاشیه سازی نیست. خبری از او نمی‌شود مگر به واسطه حضور در یک فیلم، سریال یا تئاتر جدید. در روز‌های گذشته، اما برخلاف روال همیشگی، یکی از بازیگرانی بود که در شبکه‌های اجتماعی نامش زیاد شنیده شد. دلیل این اتفاق هم صحبت‌هایی بود که او در بخشی از گفت وگویش با فریدون جیرانی در یک برنامه اینترنتی به زبان آورد. آتیلا پسیانی در بخشی از صحبت هایش گفت: «۱۷ سال است تلویزیون را دنبال نمی‌کنم.»

همین یک جمله کافی بود تا بسیاری از مردم که او را با سریال‌های تلویزیونی اش به یاد می‌آورند، به او انتقاد‌های زیادی وارد کنند، البته این جمله آتیلا پسیانی در ذیل جمله‌هایی بود که در انتقاد به سریال سازی در صداوسیما بیان کرد؛ اینکه در همه این سال‌ها رویکرد صداوسیما در ساخت سریال‌ها چندان تفاوتی نکرده است و به قول خودش: «بین سریال‌های تلویزیونی نمی‌توانم تفاوتی قائل شوم.» دامون قنبرزاده، منتقد سینما، بعد از صحبت‌های پسیانی، حسابی به او تاخت و از این گفت که: «به جایی رسیده ایم که هرکس کلاه خودش را محکم چسبیده، تنها به خودش فکر می‌کند. حرف‌های آقای پسیانی، دقیقاً مصداق چنین رفتار سخیفی است. بی اعتقادی به کاری که انجام می‌دهیم... تنها به پول فکر کردن برای دو ریال بیشتر، فاجعه بزرگی است ...»

بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی هم با زبان‌های مختلف همین حرف را زدند، آن هم با اشاره به اینکه او نه تنها به عنوان بازیگر سریال‌های تلویزیونی شناخته می‌شود، بلکه در تبلیغات صداوسیما هم حضور دارد. کاربری نوشت: «پول این روز‌ها حرف اول و آخر رو می‌زنه و خیلی‌ها حاضر هستن به خاطرش هرکاری بکنن.»

او حالا بعد از گذشت چند روز به این حاشیه‌ها واکنش نشان داده و با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «سریال‌هایی را که به عمرم دنبال کردم اعم از ایرانی و غیرایرانی بسیار کم بوده و اصولاً تماشای فیلم یا تئاتر در یک نوبت برایم راحت‌تر است.» او حتی به این نکته اشاره کرد که: «فراموش نمی‌کنم و فراموش نکنیم که من با بازی در محله بروبیا برای اولین بار دیده شدم و تا به امروز با لطف بی پایان تماشاگران عزیز مواجه بودم.» آتیلا پسیانی در پایان هم با بیان اینکه: «اگر یک دقیقه از گفت وگوی یک ساعته من با آقای جیرانی باعث رنجش دوستان عزیزم و تماشاگران گرامی که سرمایه من هستند شده است، از صمیم قلب پوزش می‌طلبم.» ترجیح داد همه چیز را ختم به خیر کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->