نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلوکورزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها

کارشناس داوری: پنالتی استقلال درست نبود، گل فجر سالم بود

  • کد خبر: ۸۶۷۳۵
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
  • ۱
کارشناس داوری: پنالتی استقلال درست نبود، گل فجر سالم بود
حیدرسلیمانی، کارشناس داور اعلام کرده پنالتی نباید به سود استقلال گرفته می‌شد. این کارشناس داور تاکید کرده گل فجر نیز در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال بعد از سه هفته پیروزی درنهایت با تساوی صحنه بازی با فجر را ترک کرد تا اولین توقف خود در لیگ بیست و یکم را تجربه کند. این تساوی نیز در شرایطی به دست آمد که استقلال با یک ضربه پنالتی از حریف خود پیش افتاده بود. موقعیتی که برخی کارشناسان اعتقاد دارند نباید به سود استقلال گرفته می‌شد.

حیدرسلیمانی یکی از کارشناسان داوری درباره صحنه‌های مهم این بازی می‌گوید:روی خطاهایی که بین مدافع و مهاجم به صورت همزمان رخ می‌دهد معمولاً به داوران توصیه می‌شود که خطای مهاجم را به نفع مدافع اعلام کند نه اینکه پنالتی بگیرند. این صحنه خطای همزمان بین دانشگر و بازیکن فجرسپاسی بود و آنها همدیگر را گرفته بودند داور در این صحنه خطا اعلام کرد که نمی‌شود به او خرده گرفت اما اگر به نفع مدافع می‌گرفت خیلی بهتر بود ولی به هر حال تشخیص داور مسابقه این بوده  است.

سلیمانی گل فجر را هم سالم اعلام کرد: این گل سالم بود قبل از اینکه دروازه‌بان استقلال به توپ برسد بازیکن فجر آن را با سر زده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
جناب شهرارا نیوز. میشه گفته های حیدر سلیمانی رو سانسور نکنی؟ ایشون گفته گل ارسلان سالم بود....
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->