نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

ادامه طوفان دختران فوتبالیست ایرانی در حوالی هندوستان

  • کد خبر: ۸۷۲۴۷
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
ادامه طوفان دختران فوتبالیست ایرانی در حوالی هندوستان
بعد از اولین برد تاریخی فوتبالیست‌ها در جام باشگاه‌های زنان آسیا، فردا همه امیدوارند که پیروزی‌ها تداوم یابد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا درحالی پوستر پیروزی تاریخی شهرداری سیرجان در اولین حضور یک تیم باشگاهی فوتبال زنان ایران در جام باشگاه‌های آسیا را منتشر کرد که مریم سلیمان‌پور، بازیکن خراسانی این تیم، نیز در کنار گل‌زنان شهرداری سیرجان درحال خوش‌حالی است. این اولین‌بار است که دختر فوتبالیست خراسانی در این رقابت‌ها به میدان می‌رود. حالا دختران سبزپوش سیرجان باید برابر تیمی از سرزمین مهاراجه‌ها به میدان بروند تا بتوانند با پیروزی مقابل تیم هند، مسیر موفقیتشان را تا رسیدن به قهرمانی ادامه دهند.

پیش از این تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در اولین دیدارش در مسابقات قهرمانان جام باشگاه‌های آسیا در کشور اردن موفق شد با نتیجه ۲بر ۱ بنیادکار ازبکستان را شکست دهد. این پیروزی برای شاگردان مریم جهان‌نجاتی سبب شد شهرداری سیرجان با کسب ۳ امتیاز شیرین، اولین گامش را محکم و باانگیزه بردارد.

رقیه جلال‌نسب در دقیقه۵ گل اول شهرداری سیرجان را زد و زهرا علیزاده در دقیقه۶۸ موفق به گل‌زنی شدند و تک‌گل حریف از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. زهرا علیزاده با یک گل و یک پاس گل هم برترین بازیکن زمین بود. مریم سلیمان‌پور، بازیکن جوان مشهدی، از دقیقه ۵۷ بازی به‌جای فاطمه مخدومی وارد زمین شد.

حریف بعدی ایران گوکولام هند است؛ تیمی که در بازی اولش با وجود برد یک‌نیمه‌ای، در انتها برابر تیم امان تن به شکست داد. اردن درحالی‌که در نیمه دوم این دیدار با یک‌گل از تیم هند عقب بود، موفق شد با ۲ گل از حریف پیشی بگیرد و پیروز میدان شود. حالا هندی‌ها باید در دومین بازی‌شان به‌مصاف شاگردان جهان‌نجاتی بروند. گوکولام کرالا قهرمان لیگ هند بوده است. هندی‌ها در فصل گذشته به‌دلیل شرایط کرونایی از وضعیت مسابقه دور بوده‌اند و به‌نظر می‌رسد نسبت به تیم ازبکستانی حریف آسان‌تری برای شهرداری سیرجان باشند. این بازی فردا چهارشنبه ۱۹ آبان پیگیری می‌شود.

آخرین مسابقه مرحله گروهی نیز شنبه ۲۲ آبان برابر تیم امان برگزار می‌شود؛ تیمی که از شرایط میزبانی بهره‌مند است و کار برای دختران ایرانی سخت‌تر می‌شود. بنیادکار نیز حریف نماینده هند خواهد بود. بااین‌حال، دیدار‌های امروز بسیار حساس‌اند و شرایط صعود تیم‌ها تا حدودی مشخص می‌شود.

تمجید ای‌اف‌سی از دختران ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برتری تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان برابر بنیادکار در جام باشگاه‌های آسیای زنان، نوشت: سختکوشی برای نماینده ایران نتیجه‌بخش بود. در ادامه این گزارش آمده است که جهان‌نجاتی به‌دلیل این برد به تمجید بازیکنانش پرداخت و گفت: گل‌های رقیه جلال‌نسب و زهرا علیزاده سبب شد از حریف پیشی بگیریم تا اینکه بنیادکار یک گل را جبران کرد.

شهرداری سیرجان پس از فقط ۶دقیقه به گل رسید و جهان‌نجاتی دراین‌باره تصریح کرد: این باشگاه به‌خوبی برای مقابله با حریف ازبکستانی‌اش آماده شده بود و از بازیکنانم برای این پیروزی تشکر می‌کنم. این برد را به مردم ایران تقدیم می‌کنیم و این پیروزی نشان می‌دهد که سختکوشی نتیجه‌بخش است. بازی‌های بنیادکار را به‌خوبی ارزیابی کرده بودیم و این تمرینات و ارزیابی‌ها بسیار مفید بود.

این سرمربی خاطرنشان کرد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که هرکدام نقش‌های متفاوتی داشتند و به‌خوبی بازی کردند. بازی آسانی نبود، اما نقاط ضعف آن‌ها را در جناح چپ شناسایی و به‌نفع خودمان استفاده کردیم. حالا با کسب ۳ امتیاز تمرکزمان را روی بازی بعدی مقابل گوکولام کرالای هند می‌گذاریم.

سرمربی بنیادکار، اما با باختی که برابر ایران تجربه کرد، گفت: انتظار نداشتیم در اولین بازی‌مان به این شکل ببازیم. این اولین‌بار است که در رقابتی در سطح قاره‌ای بازی می‌کنیم و از حضور در اینجا خوش‌حالیم. شکست خوردیم، اما تمرکز ما باید روی بهبود در بازی بعدی باشد. بنیادکار اکنون باید برابر باشگاه امان اردن در روز چهارشنبه به میدان برود. این درحالی است که شهرداری سیرجان در دیدار با گوکولام کرالای هند به‌دنبال کسب ۳ امتیاز دیگر است و کار را برای حریفان سخت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->