نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

آشنایی با آچار فرانسه تاجیکستانی گل‌محمدی و پرسپولیس!

  • کد خبر: ۸۷۲۵۱
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
آشنایی با آچار فرانسه تاجیکستانی گل‌محمدی و پرسپولیس!
خرید جدید پرسپولیس توانایی بازی در چند پست را دارد و حالا هواداران پرسپولیس امیدوارند که این بازیکن تاجیکستانی بتواند گره گشا باشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بازیکن تازه‌وارد پرسپولیس قابلیت بازی در چند پست را دارد و از این لحاظ می‌توان او را آچارفرانسه جدید یحیی گل‌محمدی نامید. نگاهی به کارنامه وحدت هانانوف نشان می‌دهد این بازیکن سابقه بازی در دفاع میانی، در سیستم چهاردفاعه و سه‌دفاعه و همین‌طور دفاع و وینگ‌بک راست و چپ را داشته است و در ۲۱ سالگی از بازیکنان ملی‌پوش کشور تاجیکستان محسوب می‌شود.

وحدت فوتبالش را از تیم برقچی تاجیکستان آغاز کرد و در سال ۲۰۱۹ به عضویت زسکا دوشنبه درآمد و در این تیم درخشید. او در سال ۲۰۲۰ راهی استقلال دوشنبه شد و با این تیم قهرمانی در لیگ‌برتر تاجیسکتان را تجربه کرد. او با تیم استقلال تاجیکستان به لیگ قهرمانان آسیا پا گذاشت و بازی‌های بسیار خوبی را برای سرخ‌های دوشنبه انجام داد. هانانوف باتوجه‌به قابلیت بازی در پست‌های مختلف توانسته است در همه رده‌های تیم‌ملی تاجیکستان به میدان برود.

وحدت سابقه بازی در تیم‌های ملی زیر ۱۴، زیر ۱۶ و زیر ۱۹ سال تاجیکستان را داشته است. جالب اینجاست او اکنون، هم عضو تیم‌ملی امید تاجیکستان و هم عضو ثابت تیم‌ملی بزرگ‌سالان این کشور است. او درمجموع ۱۰ بار برای تیم‌ملی بزرگ‌سالان تاجیکستان به میدان رفته که ۷ بار آن امسال و در بازی‌های اخیر تیم‌ملی تاجیکستان بوده است. بازیکنی که آچارفرانسه تدافعی یحیی گل‌محمدی خواهد بود، بی‌تردید کار سختی برای حضور ثابت در ترکیب پرسپولیس دارد.

او در پست مدافع کناری باید با مدافعانی، چون سیامک نعمتی، مهدی شیری و حتی فرشاد فرجی رقابت کند و در پست هافبک راست رقبای بزرگی، چون سیامک نعمتی، امید عالیشاه و احسان پهلوان را پیش‌رو دارد. این بازیکنان اکنون از روز‌های خوبشان دورند، اما در صورت رسیدن به آمادگی بی‌تردید وحدت کار بزرگی برای حضور در ترکیب خواهد داشت. حال باید منتظر بود و دید این بازیکن قرار است در همان سیستم آشنای چهاردفاعه یحیی بازی کند یا قرار است در سیستم نوظهور ۲-۵-۳ ایفای نقش کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->