آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند
سرخط خبرها

برنامه‌هایی که با آن‌ها می‌توانید گیف‌ بسازید

  • کد خبر: ۸۷۲۷۱
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
برنامه‌هایی که با آن‌ها می‌توانید گیف‌ بسازید
برنامه‌های مختلفی ساخته شده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهند به‌راحتی در گوشی خود فایل گیفی را که می‌خواهند بسازند. در این مطلب تعدادی از این برنامه‌ها و قابلیت‌های آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز - با اینکه سابقه گیف‌ها به سال ۱۹۸۷ برمی‌گردد، تنها در سال‌های گذشته و فراگیرشدن استفاده از آن‌ها در پیام‌رسان‌ها بود که این فایل‌های تصویری متحرک بین عموم مردم بیشتر شناخته و محبوب شدند. به طور معمول، در پیام‌رسان‌ها می‌توانید به جست‌وجوی این فایل‌ها بپردازید، اما در بیشتر موارد پیدا کردن فایل دلخواه در بین انبوه نتیجه‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود کار دشواری است. به همین دلیل، برنامه‌های مختلفی ساخته شده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهند به‌راحتی در گوشی خود فایل گیفی را که می‌خواهند بسازند. در این مطلب تعدادی از این برنامه‌ها و قابلیت‌های آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

GIF Maker

برنامه‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توانید گیف‌ بسازید

برنامه GIF Maker یکی از محبوب‌ترین عناوین برای ساخت گیف به شمار می‌رود که امکان برش ویدئو‌های موجود در حافظه داخلی دستگاه را فراهم می‌آورد. کاربران می‌توانند متن، استیکر یا حتی گیف‌های دیگر را هنگام ویرایش به فایل اضافه کنند و از فایل خروجی در سایت‌ها و سرویس‌های مختلف استفاده کنند. البته کاربران GIF Maker باید خود به دنبال محتوای ابتدایی برای ساخت تصاویر گیف باشند و اپلیکیشن منابعی در اختیار آن‌ها قرار نمی‌دهد. بدون در نظر گرفتن این مسئله، این برنامه گزینه‌ای با امکانات بسیار مناسب به شمار می‌رود که نیاز‌های افراد بسیاری را برطرف می‌کند. البته برخی باگ‌های جزئی نیز در آن دیده می‌شود و ممکن است محیط ابتدایی برای بعضی از کاربران کمی پیچیده به نظر برسد.


برنامه‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توانید گیف‌ بسازیدGIF Me Camera

اپلیکیشن دوربین GIF Me Camera به صورت اختصاصی برای ساخت تصاویر گیف توسعه یافته است و می‌تواند ویدئو‌هایی با سقف محدودیت زمانی ۱۴ ثانیه را ضبط کند. کاربران قادر خواهند بود از فیلتر‌های رنگی متنوع در کنار استیکرها، متن‌ها و جلوه‌های بصری دیگر استفاده کنند. پشتیبانی از قابلیت تبدیل ویدئو به گیف یکی از قابلیت‌های خوب برنامه به حساب می‌آید که می‌تواند برای ویدئو‌های کوتاه گرفته‌شده در گذشته به کار برود. نسخه رایگان دارای تبلیغات است و به گیف‌ها واترمارک اضافه می‌کند، آنچه در نسخه پولی دیده نمی‌شود.


برنامه‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توانید گیف‌ بسازیدGiphy Camera

یکی از عناوین جدید در زمینه ساخت تصاویر گیف Giphy Cam نام دارد که از سوی سازندگان سایت مشهور Giphy.com توسعه یافته است. این برنامه ویدئو‌هایی کوتاه با دوربین دستگاه ضبط می‌کند که کاربر در ادامه امکان تغییر و افزودن فیلترها، جلوه‌ها، استیکر‌ها و موارد متعدد دیگری را به آن‌ها خواهد داشت. حالت ثبت ۵ تصویر متوالی و سریع یکی دیگر از ویژگی‌های برنامه است. به احتمال زیاد، این برنامه بهترین نمونه از ابزار‌های ساخت گیف با دوربین به شمار می‌رود که قابلیت‌های بسیاری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. البته هنگام ضبط امکانات چندانی وجود ندارد، اما ویرایش پس از آن شامل موارد مناسبی خواهد شد. کتابخانه بسیار وسیع از تصاویر گیف نیز می‌تواند به کمک افراد هنگام ساخت این فایل‌ها بیاید. همه ویژگی‌های Giphy Cam رایگان هستند و نیازی به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نخواهد بود.


برنامه‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توانید گیف‌ بسازیدPixel Studio

اپلیکیشن Pixel Studio عنوانی متفاوت در این فهرست است که گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به طرح‌های پیکسلی خواهد بود. کاربر می‌تواند به خلق اشیا و شخصیت‌های پیکسلی اقدام کند، سپس به کمک امکانات داخلی برنامه، آن‌ها را به حرکت درآورد. پشتیبانی از قلم‌های لمسی مانند S-Pen سامسونگ می‌تواند خبر خوشی برای برخی کاربران باشد که علاقه‌ای به طراحی با انگشتان دست ندارند. یکی از نکته‌های خوب برنامه این است که هنگام کار با آن، همه فرایند‌ها به صورت خودکار ذخیره می‌شوند تا در صورت خروج از اپلیکیشن، پروژه‌ها از دست نروند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->