وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم
سرخط خبرها

حمایت شورای شهر مشهد از مراکز کارآفرینی

  • کد خبر: ۸۸۰۰۰
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
حمایت شورای شهر مشهد از مراکز کارآفرینی
مجید دبیریان، رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای ششم به کسب‌وکار‌های خرد و افرادی که در حوزه شرکت‌‎های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و مراکز کارآفرینی فعالیت می‌کنند، نگاه حمایتی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از ایرنا؛ رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای ششم به کسب‌وکار‌های خرد و افرادی که در حوزه شرکت‌‎های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و مراکز کارآفرینی فعالیت می‌کنند، نگاه حمایتی دارد.
مجید دبیریان افزود: یکی از مهم‌ترین وظایفی که شهرداری و شورای شهر برای خود تعریف کرده‌اند، حمایت از کسب‌وکار‌های خرد است که بعضی از این‌ها در قالب شرکت‌ها و مجموعه‌های کارآفرینی و برخی به‌صورت فصلی و مقطعی در نقاط گوناگون فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: سامان‌دهی و تجمیع محل فعالیت شرکت‌ها ازجمله موضوع‌هایی است که در دستورکار شهرداری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: مجموعه‌ای نظیر کارخانه نوآوری و فناوری باید گسترش یابد. با گسترش این مراکز و رویکرد توسعه‌ای در مناطق محروم و حاشیه شهر می‌توان بخشی از افراد را سامان‌دهی و حمایت کرد.

دبیریان ادامه داد: نگاه حمایتی از فعالان این حوزه به چند سطح دسته‌بندی می‌شود که در گام نخست نگاه حمایتی با استقرار افراد در محل‌های مدنظر مانند کارخانه نوآوری فراهم می‌شود و افرادی که امکان اجاره مکان ندارند، می‌توانند با هزینه مناسب محلی را برای فعالیتشان فراهم کنند تا نیاز‌های حداقلی‌شان تأمین شود.

عضو شورای شهر مشهد افزود: گام بعدی حمایت از شرکت‌ها، مشارکتی است. برخی شرکت‌ها و مراکز در حوزه مدیریت‌شهری و خدمات‌شهری سرویس‌هایی ارائه می‌دهند که شهرداری می‌تواند با آن‌ها تعامل کند و سفارش کار دهد تا این شرکت‌ها قدرت بگیرند و رشد کنند.

وی گفت: با شرکت‌هایی که در حوزه خدمات‌شهری، فضای سبز، فناوری‌های نوین و آی‌تی فعالیت می‌کنند و خدماتی در پاسخ نیاز‌های شهرداری ارائه می‌دهند، می‌توان تعامل کرد و سفارش کار داد.

وی ادامه داد: در گام سوم می‌توان با این شرکت‌ها کار مشترک اقتصادی تعریف کرد. شهرداری می‌تواند با نگاه انتفاعی از ظرفیت شرکت‌ها استفاده کرده و با شراکت در بخشی از این مجموعه‌ها، ارزش افزوده ایجاد کرده و ثروت تولید کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->