ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ
سرخط خبرها

اپل تا سال ۲۰۲۵ خودروی خود را وارد بازار خواهد کرد

  • کد خبر: ۸۸۷۵۶
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
اپل تا سال ۲۰۲۵ خودروی خود را وارد بازار خواهد کرد
چند روز پیش بلومبرگ در گزارشی از احتمال عرضه خودروی الکتریکی و خودران اپل موسوم به «اپل کار» (Apple Car) در سال ۲۰۲۵ خبر داد. حالا بانک سرمایه‌گذاری «Wedbush» هم چنین ادعایی را مطرح کرده و البته گفته اپل یک همکاری استراتژیک برای این خودرو را در سال ۲۰۲۲ اعلام می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تحلیلگر Wedbush به نام «دنیل ایوز» در یادداشتی جدید، گزارش بلومبرگ را تایید کرده، البته هنوز کاملا مطمئن نیست اپل در چنین سالی از خودرویش بطور مستقل رونمایی کند. به گفته ایوز، کوپرتینویی‌ها به احتمال ۶۰ تا ۶۵ درصد دست به چنین کاری می‌زنند.

در یادداشت ایوز به چالش‌های این پروژه اشاره شده: «در طول هفت سال گذشته، جاه‌طلبی‌های اپل برای ورود به دنیای خودرو با چالش‌هایی مواجه شده. پروژه تایتان نسبت به اهداف اولیه بسیار کوچکتر شده و حالا دوباره بخاطر معرفی در سال ۲۰۲۵، مورد توجه قرار گرفته است.»

به باور ایوز، اپل در سال ۲۰۲۲ نوعی همکاری استراتژیک در دنیای خودروهای الکتریکی را اعلام می‌کند چرا که این کار، اولین قدم برای ورود به بازار محسوب می‌شود: «فکر می‌کنیم که در مسیر ورود اپل به بازار خودروهای الکتریکی، با یک شریک روبه‌رو شویم و اپل خودش به تنهایی شروع به تولید خودروها یا کارخانه‌های مربوط به آن نمی‌کند چرا که اینکار ریسک‌های اقتصادی و استراتژیک خودش را دارد.»

ایوز همچنین پیش‌بینی را درباره ارزش سهام اپل ارائه کرده. به باور این تحلیلگر، ارزش سهام اپل در سال آینده میلادی به ۱۸۵ دلار می‌رسد که شامل ۱۶ برابر شدن درآمد بخش سرویس‌ها و ۷ برابر کسب و کار سخت افزار کوپرتینویی‌ها می‌شود که به ترتیب ارزش ۱.۳ و ۲.۱ تریلیون دلاری را تجربه خواهند کرد.

در حال حاضر انتشار گزارش عرضه خودروی برقی اپل در سال ۲۰۲۵ باعث رکوردشکنی سهام اپل و رسیدن ارزش آن به بالای ۱۶۰ دلار شده. کوپرتینویی‌ها حالا دوباره با عبور از مایکروسافت باارزش‌ترین کمپانی جهان هستند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->