ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

دستور معاون اول رئیس جمهور برای عرضه مستقیم لبنیات

  • کد خبر: ۸۹۳۵۸
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
دستور معاون اول رئیس جمهور برای عرضه مستقیم لبنیات
معاون اول رئیس جمهور با پیشنهاد انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی موافقت کرده و از وزارت جهاد کشاورزی خواسته است تا مشکل عرضه محصولات لبنی را با عرضه مستقیم و قرار دادن در سبد کالاهای اساسی خانوارهای محروم حل کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی انجمن فرآورده‌های لبنی گفت: در پی درخواست این انجمن، مبنی بر عرضه مستقیم و همچنین قرار دادن سه قلم کالای لبنی شامل تخفیف در سبد کالای دهک‌های محروم، این موضوع مورد موافقت معاون اول رئیس جمهور قرار گرفت.

محمدرضا بنی طبا اضافه کرد: در پی درخواست وزیر جهاد کشاورزی برای کاهش قیمت ۱۰ درصدی سه قلم خاص از محصولات لبنی شامل شیر کیسه‌ای، پنیر یواف و ماست یک و نیم لیتری، شرکت‌های لبنی اقدام به تولید این محصولات با قیمت توافقی کرده اند.

سخنگوی انجمن فرآورده‌های لبنی ادامه داد: قرار بود ۵ درصد از این کاهش قیمت را شرکت‌های لبنی و ۵ درصد دیگر را خورده فروشی‌ها از سود خود کم کنند.

بنی طبا گفت: باوجود این که کارخانجات لبنی به این توافق عمل کردند و محصولات عنوان شده را با کاهش ۵ درصدی قیمت تولید کردند، اما خرده فروشان حاضر به کاهش ۵ درصدی سود خود و عرضه این محصولات نشدند.

وی افزود: در همین راستا انجمن فرآورده‌های لبنی طی نامه‌ای این موضوع را به معاون اول رئیس جمهور ‏، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت اعلام کرد.

سخنگوی انجمن فرآورده‌های لبنی گفت: این انجمن از معاون اول رئیس جمهور خواست تا دستور دهد شرایط عرضه مستقیم این کالاها در میادین میوه و تره بار و همچنین قرار گرفتن آن‌ها در سبد کالای دهک‌های محروم قرار گیرد

وی افزود: این موضوع اکنون مورد موافقت معاون اول رئیس جمهور قرار گرفته، طی نامه‌ای از وزارت جهاد کشاورزی خواسته اند که شرایط عرضه مستقیم و همچنین قرار گرفتن این محصولات در سبد کالای دهک‌های محروم قرار گیرد.

بنی طبا گفت: انجمن لبنیات این آمادگی را دارد که در زمان فراهم شدن شرایط بلافاصله محصولات را عرضه کند.

وی افزود: با توجه به این که خورده فروشی‌ها عرضه این محصولات را قبول نکردند بخشی از تولیدات لبنی به کارخانجات مرجوع شدند و از بین رفتند که امیدواریم با تدابیری که اندیشیده می‌شود دیگر شاهد این اتفاق نباشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->