فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد
سرخط خبرها

شریف پور: برای صابر ویزا گرفتیم اما سلامتی اش مهم تر است

  • کد خبر: ۹۰۲۸۸
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
شریف پور: برای صابر ویزا گرفتیم اما سلامتی اش مهم تر است
رقابت‌های باشگاه‌های والیبال جهان طی روز‌های ۱۶_۲۱ ماه جاری در برزیل برگزار می شود. برگزار شود

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مسابقات والیبال قهرمانی جهان از روز ۱۶ آذر ماه در بیتیم برزیل اعاز می‌شود و تیم فولاد سیرجان ایرانیان نماینده ایران و آسیا روز شنبه هفته آینده با ۱۴ بازیکن راهی سر زمین قهوه مخواهد شد. محمدرضا شریف پور مدیر این تیم در این باره گفت: تا کنون حضور رضا عابدین از شهداب، علیر ضا بهبودی از شهرداری ارومیه، احسان دانش دوست از هورسان رامسر، امیر حسین اسفندیار از هراز آمل و آرمین تشکری از پیکان در تیم اعزامی نهایی شده است.
او در ادامه گفت: اگر مشکل سربازی و خروج از کشور سعید رنجبر حل شود  او هم در کنار تیم خواهد بود. شریف پور در باره صابر کاظمی نیز گفت: برای وصابر ویزا گرفته ایم، ولی باید دید شرایط روحی، ذهنی و آسیب دیدگی این بازیکن اجازه می‌دهد با ما باشد یا خیر، برای ما سلامتی همه بازیکنان مهم است و چنانچه صابر نتواند بیاید با یک‌پشت خط زن راهی خواهیم شد، چون قطر پاسور صربستانی تیم نیز مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->