پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

مظاهری به مجیدی: برای دربی مشکلی ندارم

  • کد خبر: ۹۰۴۱۹
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
مظاهری به مجیدی: برای دربی مشکلی ندارم
دروازه‌بان تیم استقلال به سرمربی آبی‌پوشان اعلام کرد که مشکلی برای حضور در دربی هفته آینده ندارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رشید مظاهری که در سه دیدار اخیر تیم استقلال جایی در لیست ۱۸ نفره نداشته است، پیش از بازی با صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد. دروازه‌بان استقلال که فصل خوبی را سپری نمی‌کند، روز سه‌شنبه در گفتگو با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال توضیح داد مصدومیتش خیلی جدی نیست و می‌تواند آبی‌پوشان را در دربی همراهی کند.



مظاهری این روز‌ها واکنشی به خط خوردنش از لیست استقلال نشان نمی‌دهد و سعی می‌کند با حمایت از مجیدی خودش را به او تحمیل کند. دروازه‌بان استقلال در کنار سیدحسین حسینی از ترکیب اصلی دور شده‌اند و درون دروازه را به جوانی به نام علیرضا رضایی داده‌اند، دروازه‌بانی که سه دیدار اخیر استقلال درون دروازه قرار گرفته و احتمال دارد در دربی نیز مجیدی به او اعتماد کند. این دروازه‌بان تنها یک بار در جریان بازی دروازه‌اش باز شده است. حسینی هم به مانند مظاهری شرایط خوبی ندارد و دور از ترکیب است.



باید دید برای دربی مجیدی باز هم به دروازه‌بان جوان تیمش اعتماد می‌کند یا بار دیگر به حسینی و مظاهری می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->