نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

اسکوچیچ و دستیارانش تماشاگر دربی ۹۷

  • کد خبر: ۹۰۵۹۳
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
اسکوچیچ و دستیارانش تماشاگر دربی ۹۷
قرار است امروز دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه همکارانش بازی استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دربی ۹۷ استقلال و پرسپولیس تماشاگران ویژه‌ای خواهد داشت که از آن جمله باید به دراگان اسکوچیچ اشاره کرد. سرمربی تیم ملی که بامداد به ایران بازگشته طبق برنامه باید در ورزشگاه آزادی حاضر شود و این بازی را به نظاره بنشیند. در کنار او دیگر دستیاران هم حضور خواهند داشت. وحید هاشیمان، اصغرقربانعلی پور و مجتبی خورشیدی که سرپرستی تیم ملی را به عهده دارند، اسکوچیچ را در این بازی همراهی خواهند کرد. بدون شک اگر سرمربی تیم ملی با خبرنگاران مواجه شود، درباره بازگشت مهدی طارمی از او سوال خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->