اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

مشاجره و سیلی پدر به پسر باعث تصادف در تهران شد + عکس

  • کد خبر: ۹۲۳۰۴
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
مشاجره و سیلی پدر به پسر باعث تصادف در تهران شد + عکس
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری پژو پارس با درخت به دلیل سیلی پدر به پسر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی همه خانی گفت: در ساعت ۰۶:۴۵ صبح امروز و برابر رصد تصویری از معابر و بزرگراه‌های شهر تهران مشخص شد که یک دستگاه سواری پژو که در محدوده بهشت زهرا در حال تردد بوده به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از مسیر و راه خارج و به شدت با یک اصله درخت کنار معبر برخوردکرد.

وی در مورد جزئیات این حادثه خاطر نشان کرد: ماجرا از این قرار بود که در داخل این سواری مشاجره‌ای بین پدرو پسر روی می‌دهد که پدر عصبانی شده و  سیلی محکمی به صورت پسرش که در حال رانندگی بوده می‌زند که  اتفاق حواس و تمرکز رانننده را بهم زده و به همین دلیل از مسیر اصلی خارج و به شدت با یک اصله درخت برخورد می‌کند.

مشاجره و سیلی پدر به پسر باعث تصادف در تهران شد + عکس
سرهنگ همه خانی ادامه داد: در این حادثه سر پسر به شدت با شیشه جلو برخورد کرده که باعث آسیب جدی به راننده و شکستن شیشه جلو شده که با حضور به موقع تیم‌های اورژانس در محل وی به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می‌گردد.

وی افزود: با حضور جرثقیل پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه این سواری از محل جابجا گردید و ترافیک مقطعی حاصل شده به حالت عادی بازگشت.

وی از سرنشینان وسابل نقلیه خواست حین تردد از انجام هرگونه اقدام و رفتاری که حواس راننده را پرت نماید خودداری کرده و حتما تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص دهند.

منبع: عصرایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->