تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق کشور در مشهد رئیس دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی تاکید کرد؛ لزوم رفع ابهام حقوق کارکنان شرکت های خدماتی سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نظارت بر واحدهای صنفی طلافروش در مشهد ادامه دارد ارسال فهرست سهام‌داران مشکوک در سقوط بورس، به دادسرا چرا قیمت زعفران کاهشی شد؟ | یک درخواست از بورس جریمه ۱.۲ میلیون‌تومانی برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقساط مالیاتی اصناف بیش‌تر می‌شود نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در تهران آغاز به کار کرد + معرفی بخش‌ها مهلت استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید شد + جزئیات علت فرار پول‌ها از بورس چیست؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا معامله شد ماجرای تعطیلی و پلمب طلافروشی‌های مشهد چه بود؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروش رفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ۲۵۰ همت تسهیلات بانک کشاورزی برای متقاضیان + فیلم پلمب ۲ مشاور املاک در محدوده قاسم‌آباد مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | پلمب ۱۱ بنگاه از ابتدای سال افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد چرا تعداد پرواز‌های داخلی تهران-مشهد نسبت به گذشته نصف شده است؟ اندر فواید خاموشی صادرات مرغ از تمامی مرز‌ها بلامانع است مرور خاطره تلخ سال گذشته و افت ۲۰ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صبا باتری: معرفی برندهای شرکت صبا باتری و نحوه خرید آنلاین

  • کد خبر: ۹۲۳۳۷
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
صبا باتری: معرفی برندهای شرکت صبا باتری و نحوه خرید آنلاین
صبا باتری به عنوان اولین و قدیمی‌ترین برند تولید باتری خودرو یک نام درخشان و ماندگار در صنعت ساخت باطری خودرو کشور است و برای تمامی محصولات خود موفق به اخذ نشان استاندارد شده است.

گزارش آگهی

صبا باتری به عنوان اولین و قدیمی‌ترین برند تولید باتری خودرو یک نام درخشان و ماندگار در صنعت ساخت باطری خودرو کشور است و برای تمامی محصولات خود موفق به اخذ نشان استاندارد شده است.

کارخانه صبا باتری محصولات بسیار متنوع و باکیفیتی تولید می‌نماید. شرکت صبا باطری با ارائه محصولات متنوع توانسته است رضایت مشتریان خود را در ایران و منطقه تامین نماید.

صبا باتری با تولید باطری‌هایی با ظرفیت‌های گوناگون نیاز تمامی خودروهای داخلی و خارجی بازار ایران را برطرف نموده است. همین امر باعث شده است که ماشین‌های بسیاری در بازار به صورت فابریک این باطری را بر روی خود نصب داشته باشند.

کارخانه های باتری سازی در ایران و سایر نقاط جهان علاوه بر تولید باتری با اسم اصلی خود اقدام به تولید باتری با برندهای مختلف می کنند. شرکت صبا باتری ایران نزدیک به ۱۰ برند باتری را تولید و به بازار مصرف ایران عرضه می کند.

صبا باتری محصولات خود را تحت عنوان سه برند باتری واریان، باتری یوشو و باتری رونیز عرضه می‌کند.

مدت زمان گارانتی محصولات صبا باتری

صباباتری محصولات خود را با گارانتی ۶ و ۱۲ ماهه به مشتریان تحویل می‌دهد. گارانتی ۱۲ماهه مخصوص باتری‌هایی با حداکثر حدود ۹۰ آمپر می‌باشد. باتری‌هایی هم که آمپری بین ۹۰ تا ۲۰۰ آمپر دارند از گارانتی ۶ماهه برخوردار هستند.

  • خودروهای سبک (تا ۷۴ آمپر) : ۱۲ ماه
  • خودروهای سنگین ( ۹۰ تا ۲۰۰ آمپر) : ۶ ماه

در صورت خرید باتری صبا از فروشگاه ایران باتری، کارت گارنتی به همراه مهر فروشگاه برای شما ارسال خواهد شد.

عمر محصولات صبا باطری

محصولات صباباتری از کیفیتی برخوردار هستند که حداقل ۲ الی ۳ سال بدون مشکل کار می‌کنند. این مدت برای عمر باتری ماشین میزان قابل قبولی می‌باشد.

بهترین برندهای تولیدی توسط شرکت صبا باطری

باتری واریان

آشنایی با باتری واریان

باتری واریان را می‌توان جز محصولات اصلی شرکت صبا باطری دانست که در بازار از محبوبیت بالایی برخوردار است. این باتری دارای نشان استاندارد بوده و ضمانت نامه یک ساله دارد. کارخانه صباباتری بیش از دو دهه فعالیت مستمر و مفید در زمینه ساخت باتری ماشین دارد. محصولات این کارخانه همواره از کیفیت و قیمت بسیار مطلوبی برخوردار است.

باطری واریان تنها به صورت اتمی در بازار یافت می‌شود اما با آمپرهای مختلفی وجود دارد. باتری واریان مخصوص خودروهای سواری داخلی و خارجی ساخته شده است.

این باتری متناسب با محصولات بازار خودروی داخلی تولید شده است و دارندگان هر نوع خودرو سواری می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. البته مهم است که دارندگان ماشین‌های سواری نسبت به آمپر مناسب خودرو خود اطلاع داشته باشند و باطری واریان با ظرفیت مناسب خریداری کنند. باطری واریان را می‌توان با آمپر ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۰، ۷۴، ۸۰ و ۹۰ آمپر تهیه کرد.

 

مدت زمان گارانتی باتری واریان

  • خودروهای سبک (تا ۷۴ آمپر) : ۱۲ ماه
  • خودروهای سنگین ( ۹۰ تا ۲۰۰ آمپر) : ۶ ماه

 

باتری یوشو

آشنایی با باتری یوشو

صبا باتری: معرفی برندهای شرکت صبا باتری و نحوه خرید آنلاین

باتری یوشو را می‌توان جز محصولات اصلی شرکت صبا باطری دانست که در بازار از محبوبیت بالایی برخوردار است. این باتری ماشین دارای نشان استاندارد بوده و ضمانت نامه شش ماهه الی یک ساله دارد. کارخانه صباباتری بیش از دو دهه فعالیت مستمر و مفید در زمینه ساخت باتری دارد. محصولات این کارخانه همواره از کیفیت و قیمت بسیار مطلوبی برخوردار است.

باطری یوشو مخصوص خودروهای سواری داخلی و خارجی ساخته شده است و دارندگان هر نوع خودرو سواری می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. البته مهم است که دارندگان ماشین‌های سواری نسبت به آمپر مناسب خودرو خود اطلاع داشته باشند و باطری یوشو با ظرفیت مناسب خریداری کنند.

با توجه به تاریخ تولید باتری خودرو و برند استفاده شده متوسط عمر باطری یوشو حدود ۲ سال می باشد. و از نظر کارکرد خودرو تا ۴۰٫۰۰۰ کیلومتر است. بنابراین شما می توانید با خرید باتری ایرانی یوشو  می‌توانید دو سال تا سه سال از باتری استفاده کنید . باطری یوشو را می‌توان با آمپر ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۰، ۷۴، ۸۰ و ۹۰ آمپر تهیه کرد.

مدت زمان گارانتی باتری یوشو

  • خودروهای سبک (تا ۷۴ آمپر) : ۱۲ ماه
  • خودروهای سنگین ( ۹۰ تا ۲۰۰ آمپر) : ۶ ماه

 

باتری رونیز

آشنایی با باتری رونیز

صبا باتری: معرفی برندهای شرکت صبا باتری و نحوه خرید آنلاین

باطری رونیز ( به انگلیسی Roniz یکی از برندهای تولیدی شرکت صبا باتری ایران می باشد. کارخانه های باتری سازی در ایران و سایر نقاط جهان علاوه بر تولید باتری ماشین با اسم اصلی خود اقدام به تولید باتری با برندهای مختلف می کنند. شرکت صبا باتری ایران نزدیک به ۲۰ برند باتری را تولید و به بازار مصرف ایران عرضه می کند.

باتری رونیز را می‌توان جز محصولات اصلی شرکت صبا باطری دانست که در بازار از محبوبیت بالایی برخوردار است. این باتری دارای نشان استاندارد بوده و ضمانت نامه شش ماهه الی یک ساله دارد.

باطری رونیز مخصوص خودروهای سواری داخلی و خارجی ساخته شده است و دارندگان هر نوع خودرو سواری می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. البته مهم است که دارندگان ماشین‌های سواری نسبت به آمپر مناسب خودرو خود اطلاع داشته باشند و باطری رونیز با ظرفیت مناسب خریداری کنند.

با توجه به تاریخ تولید باتری خودرو و برند استفاده شده متوسط عمر باطری یوشو حدود ۲ سال می باشد. و از نظر کارکرد خودرو تا ۴۰٫۰۰۰ کیلومتر است. بنابراین شما می توانید با خرید باتری ایرانی رونیز دو سال تا سه سال از باتری استفاده کنید .باطری رونیز را می‌توان با آمپرهای ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۰، ۷۴، ۸۰ و ۹۰ آمپر تهیه کرد.

مدت زمان گارانتی باتری رونیز

  • خودروهای سبک (تا ۷۴ آمپر) : ۱۲ ماه
  • خودروهای سنگین ( ۹۰ تا ۲۰۰ آمپر) : ۶ ماه

 

ایران باتری نمایندگی رسمی شرکت صبا باتری

درباره بهترین برندهای صبا باتری با شما صحبت کردیم. اگر دنبال خرید باتری ماشین از برندهای معتبر هستید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید مراجعه و خرید از یک فروشگاه معتبر و قابل‌اعتماد است. ایران باتری همراه شما است تا خدماتی مثل بهترین قیمت باتری ماشین، ارسال و تعویض رایگان، تست دینام رایگان و ضمانت اصالت باتری را برای شما انجام دهد.

می‌توانید همین حالا وارد سایت فروشگاه ایران باتری به آدرس iranbatri.com شوید، از قسمت فروشگاه به فروشگاه آنلاین باتری ماشین بروید.

در این قسمت به‌راحتی می‌توانید باتری‌های مختلف از برندهای معتبر داخلی را ببینید. فقط کافی است باتری که در نظر دارید را مطابق با مدل خودرو، قیمت باتری و مشخصات مناسب خودرو تهیه کنید.

اگر اطلاعات کافی در این باره ندارید یا تجربه اولتان برای تعویض خودرو است، می‌توانید قبل از خرید با پشتیبانی سایت ارتباط بگیرید و درخواست دریافت مشاوره قبل از خرید باتری داشته باشید تا هم کارتان آسان شود و هزینه‌ای که انجام می‌دهید برای خرید یک باتری خوب و مناسب خرج شود.

ایران باتری نماینده رسمی برندهای صبا باتری، سپاهان، برنا، آذر باطری، پاسارگاد، نیروگستران، دورنا و ویستا الکتریک است. شماره‌های پشتیبانی ۷۷۰۳۶۶۱۸ - ۰۲۱ و ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->