سوتی عجیب سمیعی در برنامه شبکه سه+ ویدیو| استناد به توییت‌های جعلی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بوسنی| خط و نشان برای یورو جرایم مالی برای باشگاه پرسپولیس، نکونام، چشمی و حسینی آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس
سرخط خبرها

احتمال جدایی قلعه‌نویی از گل گهر تا دومی استقلال در جدول

  • کد خبر: ۹۲۳۶۶
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
  • ۵
احتمال جدایی قلعه‌نویی از گل گهر تا دومی استقلال در جدول
به دنبال حکمی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه باشگاه گل گهر صادر کرد، استقلال و سپاهان با ۲۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند. درعین حال شایعه جدایی قریب الوقوع قلعه نویی از باشگاه سیرجانی نیز به گوش می‌رسد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حکمی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه باشگاه گل گهر سیرجان صادر کرد، باعث شد تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان که باشگاه گل گهر در بازی با این تیم‌ها از باگناما استفاده کرده بود، مقابل این تیم‌ها بازنده اعلام شود.  

به این ترتیب ۷ امتیاز از باشگاه گل گهر سیرجان کسر شد و این تیم به رتبه هشتم جدول سقوط کرد. این سقوط درحالی انجام شد که گل گهر پیش از این در جایگاه دوم جدول قرار داشت، اما با حکم جدید این باشگاه تا رده هشتم جدول سقوط کرده است.

به دنبال حکمی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه باشگاه گل گهر سیرجان صادر کرده، شایعات درباره کناره گیری امیر قلعه نویی از این باشگاه نیز به گوش می‌رسد و حتی این موضوع از زبان برخی مسئولان باشگاه گل گهر سیرجان نیز شنیده شده است که باید دید در روز‌های آتی چه اتفاقاتی پیرامون این موضوع رخ می‌دهد.

از طرفی بعد از اعلام حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این سوال مطرح شد که با توجه به هم امتیاز بودن استقلال و سپاهان، کدام تیم صدرنشین است؟! این سوال را سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این گونه پاسخ داده است:

در خصوص اینکه با توجه به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بازنده شدن گل‌گهر در ۳ مسابقه مقابل پیکان، سپاهان و استقلال و با توجه به هم امتیاز شدن شاگردان نویدکیا و مجیدی کدام تیم صدرنشین مسابقات محسوب می‌شود اظهار داشت: قبلا به این موضوع اشاره کرده بودم، ولی باز هم تاکید می‌کنم قانون بازی رودر رو فقط برای زمانی است که مسابقات به اتمام برسد.

وی افزود: اگر بعد از پایان مسابقات شرایط تیم‌ها مساوی بود تصمیم گیری برای صعود و یا سقوط تیم‌ها روی دیدار‌های رو در رو اتخاذ خواهد شد در غیر این صورت، چون شرایط تیم‌ها هفته به هفته تغییر می‌کند در جریان مسابقات بازی رو در رو ملاک نیست و تفاضل گل محسابه خواهد شد.

 با این شرایط تیم فوتبال سپاهان با تفاضل گل بهتر در صدر جدول و استقلال با یک تفاضل کمتر نسبت به حریف اصفهانی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
1
باید بره چون غیر از درد سر چیزی ب ارمغان نمیآورد یا محرومه اینم از بازیکن قلابی...... از گل گهر سواستفاده میکنن
پرسپولیسی دوآتیشه
United States of America
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
2
0
امسال مثل سالهای پیش فدراسیون نشینان تمام تلاششان را میکنند تا از قهرمانی پرسپولیس جلوگیری کنند. اما این پرسپولیسه که بازم پایان فصل جام رو بالای سر میبره و خواب شیرینتان را آشفته میکنه
حسین
United States of America
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
0
0
جان مادرتان قلعه نویی را بیاورید به استقلال با این بازیکنهایی که استقلال داره بی دردسر تیم را قهرمان میکنه موندن مجیدی با این نتایج شانسی تا آخر فصل نمیشه شانسی نتیجه گرفت و قهرمان شد
کارنشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
باید خدمت تمامی فوتبال دوستان عزیز عرض کنم واقعیت آینه که همه به جد کمر همت رو بستند که این فصل یکی از دو تیم استقلال و سپاهان رو قهرمان کنن. اینا همه بازیه و نباید گول خورد.اینکه چرا این بازیکن بعد ار این همه بازیکن خارجی تقش در اومده و همه بهش حساس شدن، اینکه چرا این بازیکن توو بازی با پرسپولیس و یه سری تیمهای دیگه بازی نکرد، اینکه چرا این حکم ناعادلانه رو بریدن و اصرار به نتیجه 3 بر 0 دارن نه جریمه های دیگه که منطقی تر هم هست، و هزاران چراهای دیگه حاکی از اینه که همت کردن جام رو دو دستی با آزانس هم شده بفرستن در باشگاه تیم ....
البته ایراد نداره این دفعه اول نیست که ازین حق کشی ها بر علیه پرسپولیس و یک سری تیمهای دیگه میکنن.مگه داوری 10 هفته بازیها رو نمیبینیم اینارو چی میگید،همه چیز واضح و گویاست .پس دیگه حرفی واسه گفتن نیست.
این نیز بگذرد....
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
فقط......آبی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->