نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و فروزینونه| آتش بازی قهرمان ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت
سرخط خبرها

بازگشت درخشان هریس/ شکیلا ستاره جدید کهکشانی‌ها در لیگ برتر بسکتبال زنان

  • کد خبر: ۹۳۲۴۲
  • ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
بازگشت درخشان هریس/ شکیلا ستاره جدید کهکشانی‌ها در لیگ برتر بسکتبال زنان
در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال زنان تیم های گروه بهمن، شیمیدر قم و امرتات به پیروزی دست یافتند.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، در هفته نهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال زنان تیم گروه بهمن با درخشش شوماری هریس ۶۵ - ۳۳ بانوان شهرداری گرگان را شکست داد.
دوپرتاب آزاد یاسمن محمدی در برابر تک پرتاب فاطمه گلاب‌گیر، شروع دیدار بود. گلشید امیدیان سبد بعد را می‌گیرد و پاس ۳ امتیازی دلارام وکیلی را هم مهیا می‌کند. تک پرتاب دیگری برای گرگان با حبیب‌زاده و شوماری هریس با ۳ امتیازی حضور دوباره خود را در بسکتبال ایران جشن می‌گیرد. ماریا مرزبان سرانجام سبدی ۲ امتیازی برای گرگان می‌گیرد. خود مرزبان پس از ۴ امتیاز هریس، سبد دیگری می‌گیرد تا کوارتر نخست با ۳ امتیازی بعدی هریس۲۰ - ۶ به سود بهمن شود.
کوارتر دوم حضور پربسا کرمی، کنار مرزبان و گلاب‌گیر منجر به امتیازات دورقمی گرگان می‌شود. بهمن ۴۵ -۱۸ پیش میفتد.
کوارتر سوم غزل ملکی و مبینا خاکی هم امتیاز می‌گیرند و بهمن با حضور فاطمه شهریاری و روژانو محمودی ۱۰ - ۹ فاتح این کوارتر می‌شود.
کوارتر چهارم گرگان با دو ۳ امتیازی کرمی و خاکی ۶ امتیاز می‌گیرد و بهمن با ۸ امتیاز محمدی و ۲ امتیاز شکیبا کائد به ۱۰ می‌رسد تا ۶۵ - ۳۳ برنده شود.

کولاک عباس‌نژاد در اول زمستان
در دیگر دیدار این هفته تیم بانوان امرتات با برتری ۹۳ - ۵۷ مقابل سپهرداد به رتبه چهارم جدول گروه الف سوپرلیگ بانوان صعود کرد.
اندوان فائزه ایزدی را مریم عدالت‌کار با ۴ امتیاز پاسخ می‌دهد و تیام پروینی با ۵ امتیاز برتری امرتات را تحکیم می‌کند. سارا الهیار تک امتیازی می‌گیرد تا نگین یزدان‌پناه ۴ امتیاز دیگر به حساب امرتات واریز کند. درخشش زهرا عباس‌نژاد از اینجا آغاز می‌شود. زهرا منافی ۶ امتیاز پیاپی می‌گیرد. ایزدی و الهیار اختلاف را کمتر می‌کنند. ۳ امتیاز ماهک حسینی، امرتات را ۲۴ - ۸ پبش می‌اندازد.
کوارتر دوم پورهاتفی سپهرداد را به ۱۰ می‌رساند. با وجود بازی خوب مریم شیرازی و عباس‌نژاد، سپهرداد با الهیار، ایزدی و اسلامی ۱۵ - ۱۱ به برتزی می‌رسد.
کوارتر سوم امرتات با کار خوب شیرازی، مقاومت الهیار را بی‌ثمر می‌گذارد و ۵۸ - ۳۸ پیش می‌افتد.
تیام پروینی در کوارتر چهارم ۱۰ امتیار می‌گیرد و عباس‌نژاد و زهرا منافی امتیازات متعددی می‌گیرند تا امرتات ۹۳ - ۵۷ به پیروزی برسد.

شیمیدر دست‌نیافتنی‌تر شد
تیم بانوان شیمیدرقم نیز ۱۰۱ - ۳۵ آکادمی ای‌زی بسکتبال را شکست داد.اسماعیل‌زاده، نیکپالویچ و شکیلا نون شیمیدر را به امتیازات دورقمی می‌رسانند. ۵ امتیاز مریم عبیری حاصل حملات ای‌زی در کوارتر نخست بود. کیمیا و آیداگل‌محمدی امتیاز می‌گیرند و شیمیدر ۲۷ - ۵ پیش می‌افتد.
۳ امتیازی فراهانی در کوارتر دوم را یلنا و فائزه دو بار جواب می‌دهند و اسماعیل‌زاده مهارناپذیر است. قبادی ای‌زی را به ۱۰ می‌رساند. شادی عبدالوند هم ۳ می‌زند و عمرانی هم ۳ دیگری برای ای‌زی می‌گیرد. کیمیا برتری ۵۲ - ۱۳ را در پایان نیمه ثبت می‌کند.
کوارتر سوم خدامرادی و حسن‌پور نمایش موفقی دارند و قبادی هم دو پرتاب آزاد موفق دارد تا ای‌زی ۱۵ امتیاز بگیرد. فائزه شهریاری شیمیدر ۷۹ - ۲۸ پیش می‌اندازد.
کوارتر چهارم، ۴ امتیاز قبادی با امتیازگیری نون، یلنا، عبدالوند، اسماعیل‌زاده و گل‌محمدی مواجه می‌شود. خچومیان هم سبد می‌گیرد. عبیری سبد آخر ای‌زی را ۳ امتیازی می‌گیرد و لی‌آپ کیمیا حسن ختام شیمیدر با برتری ۱۰۱ - ۳۵ است.
بازیکن آمریکایی تازه وارد شیمیدر در این دیدار با ۱۹ امتیاز و ۱۹ ریباند دبل دبل کرد. معصومه اسماعیل زاده نیز با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس منجر به گل کارآیی ۳۶ را به ثبت رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->