ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

در تور ایرانی پینگ پنگ: نوجوان مشهدی سوم شد، اشتری حذف شد

  • کد خبر: ۹۳۴۸۴
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
در تور ایرانی پینگ پنگ: نوجوان مشهدی سوم شد، اشتری حذف شد
در پایان تور ایرانی پینگ‌پنگ دختران در ۲ رده سنی کشور مهشید اشتری حذف شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های تور ایرانی دختران پینگ‌پنگ‌باز در ۲ رده سنی نوجوانان و بزرگ‌سالان به‌میزبانی کرمانشاه برگزار شد، در بخش بزرگ‌سالان ملی‌پوش مشهدی هشتم شد، اما در رده نوجوانان ورزشکار مشهدی توانست موفق‌تر ظاهر شود و روی سکوی سومی جای گرفت.

تور ایرانی بزرگ‌سالان اولین مرحله‌اش را پشت‌سر گذاشت. دور اول مسابقات تور ایرانی بزرگ‌سالان بانوان کشور «بزرگداشت پوران رحیمی، داور باسابقه بین‌المللی ایران» در کرمانشاه پیگیری شد. مرحله گروهی این مسابقات با حضور ۴۵ورزشکار در ۱۵گروه آغاز شد. در پایان مرحله گروهی از هر جدول ۲ نفر برتر راهی مرحله حذفی شدند تا ابتدا در جدول حذفی مقدماتی و سپس در جدول حذفی اصلی همراه با ۸سید برتر مسابقات که از مرحله یک‌شانزدهم وارد مسابقات می‌شوند، برای کسب قهرمانی مبارزه کنند.

مهشید اشتری، ملی‌پوش مشهدی، که در رنکینگ ۴ کشور حضور دارد، در این دوره حاضر بود، اما براساس قانون مسابقات، ۸ نفر اول رنکینگ کشور از حضور در مرحله گروهی معاف بودند و در مرحله اصلی اشتری به رقابت‌ها اضافه شد. فاطمه برزویی خراسانی دیگر این رقابت‌ها بود که همراه با زهرا نیکومنش، مربی خراسانی، در این مسابقات حضور داشت. برزویی به مراحل اصلی راه پیدا نکرد و مهشید اشتری نیز نتوانست به نیمه‌نهایی و فینال برسد و درنهایت هشتم شد.

حذف اشتری در یک‌چهارم

در اولین بازی، اشتری ۴ بر ۰ کوثر حسن‌زاده را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد. در یک‌هشتم نهایی، مهشید اشتری، پینگ‌پنگ‌باز مشهدی، به‌مصاف مهرالسادات موسوی رفت و با نتیجه ۴ بر ۰ پیروز این بازی شد. صفایی، ملاطلب، صفری، جمالی‌فر، حاجیلو، شهسواری و رستمی برنده‌های دیدار‌های این مرحله بودند.
در مرحله یک‌چهارم نهایی مهشید اشتری حریف کیمیا رستمی بود، اما در این مرحله ۳ بر ۴ بازی را به حریفش واگذار کرد و حذف شد. حاجیلو ۴ بر ۰ سارا شهسواری را شکست داد، صبا صفری ۴ بر ۲ جمالی‌فر را از پیش‌رو برداشت و شیما صفایی نیز ۴ بر ۰ بر غزاله ملاطلب غلبه کرد.

در نیمه نهایی، پریناز حاجیلو ۴ بر ۰ کیمیا رستمی را شکست داد و صبا صفری نیز با غلبه بر شیما صفایی راهی فینال شد. در فینال پریناز حاجیلو با پیروزی ۴ بر ۰ مقابل صبا صفری، قهرمان تور ایرانی بزرگ‌سالان شد. صفری به نایب‌قهرمانی رسید و کیمیا رستمی و شیما صفایی نیز به‌صورت مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

نوجوان مشهدی روی سکوی سومی

در ادامه این مسابقات، این‌بار نوبت نوجوانان بود که باید به میدان می‌آمدند. امسال ۶۴ ورزشکار در تور ایرانی رده سنی نوجوانان حضور داشتند که ۸ نفر اول رنکینگ از مرحله گروهی معاف بودند و در رقابت‌های اصلی راهی میدان شدند. در این میان ملی‌پوش مشهدی، یکتا ادیبیان، نفر سوم کشور و جزو پینگ‌پنگ‌بازان معاف از مرحله گروهی بود. به‌جز ادیبیان در این رده سنی ۴ ورزشکار خراسانی دیگر حضور داشتند. آیناز میرشاهی، بهار جوزانی، عادله صادقی و آرتینا جاوید و مرضیه ناظمی به‌عنوان مربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

مرحله گروهی دور اول مسابقات قهرمانی تور ایرانی نوجوانان دختر کشور با حضور ۵۶ ورزشکار از سراسر کشور در قالب ۱۶ گروه به‌میزبانی کرمانشاه آغاز شد تا چهره‌های راه‌یافته به مرحله حذفی مشخص شوند. در مرحله اصلی نیز ۳۲ ورزشکار شروع به رقابت کردند.

در دور اول یکتا ادیبیان ۴ بر ۰ غزل دلاوری را شکست داد. در یک‌هشتم نهایی ادیبیان با فاطمه یزدان‌پناه دیدار کرد که بازهم ۴ بر ۰ برنده بازی شد و پینگ‌پنگ‌باز مشهدی راهی یک‌چهارم نهایی شد. یکتا ادیبیان بازهم ۴ بر ۰ حریفش را شکست داد. نماینده مشهدی در ۴ دست، ۱۱ بر ۶، ۱۱ بر ۸، ۱۱ بر ۱ و ۱۱ بر ۹ الآی ابراهیم‌پور از آذربایجان‌غربی را از پیش‌رو برداشت. در این مرحله مبینا اصلانی ۴ بر ۲ تارا سوری را شکست داد، باران ارجمند ۴ بر ۳ مقابل نیلیا نقیبی پیروز شد و ستایش ایلوخانی هم ۴ بر ۰ یکتا لرکیان را مغلوب کرد.

به این ترتیب، ۴ پینگ‌پنگ‌باز راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند که ورزشکار مشهدی یکی از آن‌ها بود. ادیبیان این‌بار حریف ستایش ایلوخانی شد که رقیبی سرسخت بود و درنهایت ستایش ایلوخانی ۴ بر ۱ پیروز این رقابت شد. ۱۱ بر ۶، ۱۰ بر ۱۲، ۱۱ بر ۳، ۱۱ بر ۶ و ۱۱ بر ۵ نتایج دست‌های این بازی بود.

قهرمانی در نوجوانان، هشتمی در بزرگ‌سالان

در بازی دیگر، باران ارجمند ۴ بر ۲ مبینا اصلانی را شکست داد و با ایلوخانی راهی فینال شد. جدال ملی‌پوشان نوجوان دختر در گیم اول ۱۱بر۸ به سود ایلوخانی به پایان رسید. در گیم دوم دختر همدانی با نتیجه نزدیک ۱۲بر۱۰ پیروز شد. در ادامه و در گیم سوم نیز این ستایش ایلوخانی بود که توانست ۱۱بر۵ نفر سوم هوپس جهان را شکست دهد و در آخر گیم چهارم ۱۱بر۶ به پیروزی رسید و مقتدرانه قهرمان تور ایرانی نوجوانان دختر در کرمانشاه شد. ایلوخانی در تور بزرگ‌سالان نیز در رده نهم قرار گرفت.

به این ترتیب ستایش ایلوخانی از همدان با نتیجه ۴ بر ۰ قهرمان تور ایرانی نوجوانان دختر کشور شد، باران ارجمند نایب‌قهرمان شد و در جایگاه سومی مشترک، یکتا ادیبیان از مشهد و مبینا اصلانی از همدان قرار گرفتند. نقیبی، لرکیان، ابراهیم‌پور و سوری نیز در رده‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->