برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم!
سرخط خبرها

تلاش مجلس برای افزایش حقوق معلمان در لایحه رتبه‌بندی

  • کد خبر: ۹۳۸۹۷
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
  • ۱
تلاش مجلس برای افزایش حقوق معلمان در لایحه رتبه‌بندی
نماینده مجلس: در حال حاضر در لایحه رتبه‌بندی معلمان در تلاش هستیم که حقوق معلمان به ۱۵ الی ۱۶ میلیون تومان برسد لذا در این شرایط درست نیست که نیرو‌های خرید خدمت شرایط حقوقی این چنینی داشته باشند

به گزارش شهرآرانیوز، معین‌الدین سعیدی با اشاره به مشکلات معلمان خرید خدمتی و کاهش میزان حقوق این اقشار بیان داشت: معلمان خرید خدماتی عمدتاً در مناطق محروم خدمت می‌کنند و حداقل قانون کار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی تأکید کرد: همچنین میزان ساعت کاری معلمان خرید خدمات از ۴۴ ساعت در هفته به ۲۴ ساعت رسیده است، در حالی که این قشر در مناطقی همچون سیستان و بلوچستان به اندازه معلمین رسمی و پیمانی- با توجه به کمبود معلم- فعال هستند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این جای سوال دارد که چطور این قشر می‌تواند با دو میلیون پرداختی، به امور معیشتی خود بپردازند.

سعیدی اظهار داشت: این میزان حقوق و دستمزد موجب بی‌انگیزگی فعالیت این قشر در مناطق محروم شده است.

نماینده مردم چابهار با بیان اینکه معلمان خرید خدمت با بدترین شرایط و با تمام وجود خدمت می‌کنند، گفت: ما نامه‌ای را با ۵۰ امضا خطاب به وزیر آموزش و پرورش در این زمینه تدوین کرده‌ایم و رونوشتی از این نامه را به دیوان محاسبات ارسال کرده‌ایم تا این مسئله مورد بازنگری قرار گیرد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: مشکل حقوق نیرو‌های خرید خدمت باید برطرف شود و مبلغی که پرداخت می‌شود حتی هزینه رفت‌و آمد این قشر به محل کار را نیز تأمین نمی‌کند.

وی بیان داشت: ما در حال حاضر در لایحه رتبه‌بندی معلمان در تلاش هستیم که حقوق معلمان به ۱۵ الی ۱۶ میلیون تومان برسد لذا در این شرایط درست نیست که نیرو‌های خرید خدمت شرایط حقوقی این چنینی داشته باشند.

منبع: میزان


اینجا بخوانید:

امکان افزایش بودجه رتبه‌بندی معلمان توسط مجلس شورای اسلامی

ضربه مالی به معلمان، خسارت نسل‌های آینده است | حجم کار معلمان تفاوت چندانی با اساتید ندارد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دبیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
0
0
سلام این چرندیات چیه منتشر میکنید؟؟؟ چرا مردم را نسبت به حقوق معلم حساس میکنید؟؟؟؟ کدوم 16 میلیون ؟؟؟ همین امروز گفتن بین 1 تا 7 میلیون اضافه میشه یعنی معلمی که الان 5 میلیون میگیره بعد از رتبه بندی میشه 7 میلیون خود آقای رییسی هم گفت پول نداریم همینی که هست. انقدر با این اخبار کذب رو مخ معلم ها نرید اعصابشون بهم میریزه دودش میره چشم بچه های خودتون. صب تا شب اخبار از حقوق معلم میگه انقدر شان معلم آوردن پایین هر ننه قمری به خودش اجازه میده در مورد معلم و حقوقش حرف بزنه و تیکه بندازه. اگر انسانیت دارید حقوق بقیه کارمندای دولتو به همه نشون بدید تا ملت بفهمن چه حقوق های مفتی از بیت المال میدین بهشون. حقوق معلم 5 تومن حقوق بقیه کارمندا بالای 10 تومن حالا سال بعد افزایش حقوقم دارن. معلم ها با این همه ظلم و تحریک ملت علیه معلم دنبال فرار و مهاجرت هستند اینها بمونن و مدارس و مردم ببینیم چه گلی به سرشون میگیرن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->