کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟ پیش‌بینی بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صبح خود را با این غذا‌ها شروع کنید تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید چگونه مصرف‌گرایی زندگی شما را ویران می‌کند؟ برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها | چرا نباید از سفید کننده برای پاک کردن کپک استفاده کرد؟ ترفند‌های کاربردی تربیتی برای جلوگیری از لجبازی کودک چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟
سرخط خبرها

هشدار درباره آلودگی هوای شهرهای صنعتی در هفته آینده

  • کد خبر: ۹۴۹۱۶
  • ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
هشدار درباره آلودگی هوای شهرهای صنعتی در هفته آینده
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: از فردا تا دوشنبه در شهرهای صنعتی جوی پایدار همراه با آلودگی هوا پیش بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ضیائیان گفت: از فردا تا روز دوشنبه در بسیاری از نقاط کشور شاهد جوی پایدار خواهیم بود که زمینه ساز ایجاد آلودگی هوا در شهرهای صنعتی وپر جمعیت می شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور امشب سامانه بارشی که از ابتدای این هفته در کشور فعال بوده از جنوب شرق کشور خارج می شود و هم اکنون در استان های سیستان‌وبلوچستان ، کرمان و خراسان جنوبی بارش باران، رعد وبرق و بارش باران را داریم.

از ابتدای این هفته بارش های سنگین در بسیاری از نقاط کشور به ویژه مناطق جنوبی رخ داده که زمینه ساز وقوع سیلاب و وارد شدن خسارت‌ به مسیرها و واحدهای مسکونی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->