کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
سرخط خبرها

تاکید سید حسن نصرالله درباره مقابله با خط تحریف در منطقه

  • کد خبر: ۹۵۱۲۶
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
تاکید سید حسن نصرالله درباره مقابله با خط تحریف در منطقه
دبیرکل حزب ا... لبنان به تازگی در سخنانی در شهر بیروت که به صورت مستقیم از شبکه‌های منطقه‌ای و عربی پخش شد، به نکاتی درباره «خط تحریف» در منطقه برای جابه جایی جلاد و شهید اشاره کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدحسن نصرا... مردم عراق و برخی مسئولان این کشور را مخاطب قرار داد که «موضع شما چیست؟ قاتل آمریکاست و شهید، حاج قاسم و ابومهدی.»

این نکته در اوضاع و تحولات اخیر منطقه بسیار حائز اهمیت است. دو سال از ترور سردار شهید سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، و ابومهدی مهندس، فرمانده میدانی حشد شعبی، ازسوی دولت تروریست آمریکا در فرودگاه بغداد می‌گذرد و تغییر و تحولات سیاسی و امنیتی بسیاری در عراق و منطقه رخ داده است.

دو سال است که مصطفی الکاظمی، رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عراق در زمان شهادت سردار سلیمانی، به عنوان نخست وزیر این کشور تعیین شده است. او در دو سال گذشته، رابطه پرتنشی با حشد الشعبی به عنوان مولود و پایگاه اصلی مقاومت اسلامی در عراق داشته است.

همکاری آمریکا و عربستان سعودی

الکاظمی در سخنرانی‌های زیادی، آمریکا را شریک مهم عراق در منطقه عنوان کرده و هنوز پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را به سرانجام نرسانده است.

از طرفی دیگر او و برخی جریان‌های سیاسی شیعه، سنی و کُرد در این کشور، همراه با آمریکا و برخی کشور‌های خلیج فارس مانند سعودی شده اند و این کشور‌ها را شریک مهم خود عنوان می‌کنند.

در این راستا بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید سلیمانی با اشاره به هوشیاری مردم عراق درباره این موضوع فرمودند که همه نیرو‌های آمریکایی باید از عراق خارج شوند و مردم این کشور فریب حرف‌های آمریکا را نباید بخورند.

امتداد خط جریان سازی و مقابله با خط تحریف در بیانات رهبر معظم انقلاب توسط سید حسن نصرا... بیان شد.

دبیرکل حزب ا... لبنان به خوبی می‌داند که آمریکا با جریان سازی در فضای مجازی و برخی نهاده‌های مدنی و دانشگاهی که در منطقه به ویژه لبنان و عراق ایجاد کرده، درصدد بوده است خط تحریفی در منطقه راه بیندازد تا آمریکا در نقش منجی کشور‌های منطقه معرفی شود و ایران دشمن درجه یک اعلام گردد.

این پروژه خزنده درباره رژیم صهیونیستی و ایران در منطقه نیز در جریان است. برخی از رژیم‌های عربی با سازش در مقابل رژیم صهیونیستی این موضوع را می‌خواهند در جهان عرب تداعی کنند که اسرائیل دشمن اصلی جهان اسلام و عرب نیست و ایران دشمن اول است.

به همین دلیل مهم‌ترین قسمت‌های سخنرانی سیدحسن نصرا... به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی به مقابله با خط تحریف در منطقه اختصاص داشت.

نصرا... با بیان اینکه عوامل، آمران و مجریان ترور شهید حاج قاسم و ابومهدی المهندس، از ساعات اول حادثه مشخص بودند، گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت برای فرماندهان شهید، شکرگزاری و قدر زحمات آن‌ها را دانستن است و برخی مخالفت‌ها با برگزاری مراسم نمک نشناسی است.

صحبت‌های صریح نصرا... در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و حمله مستقیم او به آمریکا، برخی دولت‌های عربی و عربستان سعودی نشان می‌دهد که او یک تنه قصد دارد در مقابل خط تحریف که یک سالی است در جهان عرب دنبال می‌شود، بایستد تا دوباره جای جلاد و شهید در منطقه عوض نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->