یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید
سرخط خبرها

طرح مجلس برای ساماندهی ۲۰۰ هزار نیروی غیر رسمی در آموزش و پرورش

  • کد خبر: ۹۵۴۲۲
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
طرح مجلس برای ساماندهی ۲۰۰ هزار نیروی غیر رسمی در آموزش و پرورش
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بررسی طرح جدید ۷ ماده‌ای برای ساماندهی نیرو‌های آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش، اظهار کرد: حدود ۲۰۰ هزار نفر نیروی انسانی با قرارداد‌های غیررسمی در آموزش و پرورش وجود دارد که جذب آن‌ها براساس اصول شکل نگرفته و به شکل دعوت به همکاری بوده است و در حال حاضر نیز به شکل حق التدریس، خرید خدمات آموزشی، برون سپاری، پیش دبستان و به شکل‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: در واقع نزدیک به یک سال است که ۷ طرح در زمینه ساماندهی نیروی انسانی به کمیسیون آموزش ارائه شده که این طرح‌ها در کمیسیون آموزش مجلس ادغام و در کمیته آموزش و پرورش مجلس بررسی شد و خروجی آن یک طرح در قالب ۷ ماده است که در کمیسیون مطرح و تاکنون دو ماده از آن بررسی شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: ایرادات این طرح نیز بیان و طرح به کمیته آموزش و پرورش مجلس در جهت رفع ایرادات ارسال شده است و این ایردات شب گذشته در جلسه کمیته مرتفع و امروز مجددا در دستور کار کمیسیون آموزش قرار دارد.

منادی سفیدان با اشاره به اینکه همزمان دولت نیز طرحی در این زمینه در دست تدوین دارد، یادآور شد: ظرف دو هفته آینده طرح جدید ۷ ماده‌ای ما نهایی خواهد شد، البته در صورتی که لایحه دولت به مجلس و کمیسیون برسد؛ اولویت ما لایحه دولت خواهد بود، در غیر این صورت طرح مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->