این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند  معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تصاویری جدید از عامل سنگ پرانی در اتوبان نواب تهران + فیلم

  • کد خبر: ۹۵۷۳۱
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
تصاویری جدید از عامل سنگ پرانی در اتوبان نواب تهران + فیلم
سنگ پران جانی، بزرگراه‌های نواب و یادگار امام که در دو ماه گذشته موجب فوت دو راننده شده است، دستگیر شد.

شهرآرانیوز - رئیس پلیس پایتخت در خصوص این حادثه گفت: ۱۲ آذر امسال در بزرگراه یادگار امام خودروی پرایدی مورد اصابت سنگی بزرگ قرار می‌گیرد که متاسفانه در این حادثه یک مرد ۳۳ ساله جان خود را از دست می‌دهد. 

وی با بیان اینکه سنگ پرانی از وسط بزرگراه صورت گرفته بود، افزود: متاسفانه در چند روز گذشته نیز سنگ پرانی در بزرگراه نواب صورت می‌گیرد که راننده زن مورد اصابت بلوک سیمانی قرار می‌گیرد و بلافاصله فوت می‌کند.

وی گفت: با وقوع این حوادث ۵۰ تیم گشتی‌های پلیس پیشگیری و آگاهی دست به کار می‌شوند و با بررسی‌های انجام شده از دوربین‌ها روز گذشته مجدد این فرد در اطراف بزرگراه نواب مشاهده و توسط ماموران پلیس پیشگیری دستگیر می‌شود. 

سردار رحیمی افزود: متاسفانه در این حوادث دو نفر یک خانم ۴۶ ساله و یک مرد ۳۳ ساله فوت می‌کنند و حدود ۶ نفر نیز زخمی می‌شوند و به ۸ خودرو نیز آسیب می‌رسد.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->