تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

محمدرضا یزدانی‌خرم، رییس اسبق فدراسیون‌های کشتی و والیبال درگذشت+ علت فوت

  • کد خبر: ۹۵۹۷۴
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
محمدرضا یزدانی‌خرم، رییس اسبق فدراسیون‌های کشتی و والیبال درگذشت+ علت فوت
رییس سابق فدراسیون‌های والیبال و کشتی ایران درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا یزدانی خرم پیشکسوت و مدیر باسابقه ورزش ایران ساعت ۳ بامداد یک‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ در سن ۷۵ سالگی در منزلش، دار فانی را وادع گفت.

یزدانی خرم به دلیل بیماری عروقی مدتی بستری بود و بعد از آن دوران نقاهت را در منزل سپری می‌کرد.

محمدرضا یزدانی خرم مدیر و سیاستمدار ایرانی از سال ۱۳۶۸تا مرداد سال ۱۳۸۵ رئیس فدراسیون والیبال و از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۰ نیز ریاست فدراسیون کشتی ایران را بر عهده داشت.

او هم‌چنین مدتی نیز رئیس شرکت دخانیات ایران و شرکت پارس خودرو بود.

یزدانی خرم در دوران سکانداری فدراسیون والیبال را بر عهده داشت با برگزاری لیگ‌های منظم، آوردن مربیان خارجی برای تیم ملی جوانان و نوجوانان و گرفتن بودجه و تجهیزات برای فدراسیون والیبال توانست پیشرفت رادیکالی، اما پایه‌ای را برای والیبال ایران ایجاد کند.

در دوره ریاست او، فدراسیون والیبال در سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ و ۱۳۸۱ به عنوان بهترین فدراسیون ورزشی ایران انتخاب شد.

یزدانی خرم در سال ۱۳۸۳ موفق به دریافت نشان لیاقت و مدیریت از محمد خاتمی، رئیس‌جمهور وقت ایران شد. او مورد وثوق همه طیف‌های سیاسی بود و سال‌های اخیر رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->