آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟
سرخط خبرها

میزان افزایش حقوق بازنشستگان برای سال ۱۴۰۱ چه زمانی مشخص می‌شود؟

  • کد خبر: ۹۶۱۵۷
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
  • ۱
میزان افزایش حقوق بازنشستگان برای سال ۱۴۰۱ چه زمانی مشخص می‌شود؟
موضوع حقوق بازنشستگان، یکی از مسایل مهمی است که غالب بازنشستگان کشور با آن درگیر بوده و حداقلی‌بگیران نیز نسبت به آن معترضند؛ در روزهای اخیر نیز اخبار زیادی از اعتراضات بازنشستگان در شهرهای مختلف کشور منتشر می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، باتوجه به آنچه گفته شد، مساله افزایش حقوق بازنشستگان، یکی از مطالبات اصلی این قشر در روز‌های نزدیک به پایان سال است؛ بازنشستگان در این روز‌ها منتظرند تا با افزایش حقوق، بتوانند کمی به تورمی که فرسخ‌ها از آن عقب مانده‌اند، برسند.

طرح‌های مختلفی نیز برای این افزایش حقوق پیشنهاد شده است؛ یکی از این طرح‌ها همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است که البته هنوز به جایی نرسیده و مشخص نیست سرنوشت آن چه شد.

طرح دیگری که برای افزایش حقوق بازنشستگان، مطرح می‌شود، افزایش حقوق با محصولات بیمه‌ای است که البته دراین‌رابطه هم هنوز چیزی مشخص نیست و وزیر اقتصاد هنوز اعلام نکرده که منظور از افزایش حقوق این چنینی چیست و آیا این شکل از افزایش حقوق می‎تواند گره‌ای از بازنشستگان باز کند یا خیر.

اما در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان، یک منبع آگاه گفت: برای افزایش حقوق سال آینده ابتدا باید حقوق کارگران در شورای کار مشخص شود و سپس هیات دولت برای حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تصمیم خواهد گرفت. این مقدار احتمالا در سال جدید مشخص شد و بعید به نظر می‌رسد که میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا پیش از عید مشخص شود.

منبع: اقتصادآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
دولت محترم همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را قبل ازسال اجرا کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->